Premiery Mitsubishi

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) powraca do swych korzeni. Bazując na tradycji uczestnictwa w sportach motorowych firma zaprezentuje na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu (25 września - 10 października) nowe oblicza samochodów "z genami Mitsubishi Motors".

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

Paris Motor Show 2004 będzie miejscem 3 światowych premier Mitsubishi: 3-drzwiowego Colta CZ3, 3-drzwiowego, 150-konnego, turbodoładowanego Colta CZT oraz 202-konnego Outlandera turbo.

W Paryżu Mitsubishi Motors zaprezentuje także pełną paletę aut wyczynowych (triumfatora rajdu Dakar 2004 - Pajero Evolution, Lancera WRC).

Outlander Turbo

W rok po wprowadzeniu na rynek i odniesieniu sukcesu rynkowego (16 783 sprzedanych sztuk, w okresie od kwietnia 2003 do kwietnia 2004), Outlander cross-over będzie umacniał swą pozycję w segmencie dzięki wprowadzeniu do sprzedaży dynamicznej i wersji Turbo.

Outlander Turbo rocznik 2005 to samochód odzwierciedlający kluczowe cechy marki Mitsubishi. Auto wniesie do segmentu dobre osiągi i pełną smaku stylizację, potwierdzając opinię, jaką cieszył się Outlander ze względu na atrakcyjny design, świetną dynamikę i znakomite wykończenie.

Outlander Turbo napędzany zmodyfikowaną wersją silnika z modelu Lancer Evolution VIII (2.0, 4 cylindry, 16 zaworów, DOHC, turbodoładowany, z intercoolerem, ECI-MULTI 4G63), oferuje 202 KM i 303 Nm; przyspieszenie auta od 0-100 km/h wynosi 7,7 s. a prędkość maksymalna 220 km/h.

Charakterystyczny dla modelu Outlander niski środek ciężkości, permanentny napęd na 4 koła, tarczowe hamulce wszystkich kół, wielowahaczowe zawieszenie osi tylnej i opony 215/55R17 zagwarantują pełną możliwość wykorzystania tych parametrów.

Outlander Turbo został subtelnie, lecz wystarczająco zmodyfikowany (zmiany objęły okrągłe lampy przeciwmgłowe, wlot powietrza na masce, zderzaki i boczne listwy lakierowane w kolorze nadwozia). Auto poddane zostanie temu samemu liftingowi, co wszystkie wersje Outlandera z rocznika 2005 (nowe lampy główne, nowe wloty powietrza, zderzaki, klapy bagażnika, tylne spoilery, boczne dyfuzory, aluminiowe felgi itp.). We wnętrzu znajdziemy m.in. ekskluzywną czarną skórę w połączeniu z Alcantarą.

Colt CZ3

INTERIA.PL

Wprowadzany na rynek w pierwszym kwartale 2005 3-drzwiowy Colt - określany jako "Colt CZ3" - stanowi pomost pomiędzy pochodzącym z roku 2001 prototypem CZ2 oraz aktualnym modelem 5-drzwiowym Coltem hatchback, prezentując bardziej sportowe w charakterze, muskularne wręcz nadwozie w typie coupé.

Jego stylizacja i konstrukcja karoserii są zupełną nowością w tym segmencie. To nie jest inna wersja hatchbacka, lecz zupełnie nowy, odrębny model.

Krótszy, z mocniej pochyloną przednią szybą, niższą linią dachu, o silniej wyprofilowanych kształtach, szerokich progach, dłuższych drzwiach i łezkowatych tylnych bocznych oknach, Colt CZ3 bardziej dynamicznie akcentuje temat stylizacyjny nowego Colta (One-Motion). Z tyłu podobieństwo do konceptu CZ2 jest jeszcze bardziej wyraziste dzięki zastosowaniu tego samego zaoblenia i linii bagażnika.

Colt CZT

Colt CZ3 może być wyposażony w jeden z pięciu silników montowanych w Colcie hatchbacku (benzynowe MIVEC: 1.1/75 KM, 1.3/95 KM, 1.5/109 KM lub turbodiesla z wtryskiem Common Rail: 1.5/68 lub 95 KM) w połączeniu z 5-stopniową manualną skrzynią biegów, albo z manualną przekładnią Allshift ze sterowaniem automatycznym.

Wraz z nowym modelem 3-drzwiowego Colta dla kręgów młodych entuzjastów pojawi się wersja "Colt CZT", ekskluzywny wariant auta z turbodoładowanym silnikiem benzynowym Mitsubishi Motors MIVEC Turbo DOHC 16- zaworowym z intercoolerem 1.5 o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 210 Nm.

Colt CZT to coś więcej niż po prostu sportowa wersja Colta - został skonstruowany przez MMC na życzenie Mitsubishi Motors Europe i zaprojektowany od strony stylistycznej w Mitsubishi Design Europe. To dynamiczny samochód o znakomitych osiągach (0-100 km/h w 8,0 s / prędkość maksymalna 210 km/h).

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas