Peugeot 308 SW - kombi dołącza do oferty

Fantazyjna i zwracająca uwagę stylistyka nie przeszkodziła Francuzom w stworzeniu bardzo praktycznego, rodzinnego auta.

Peugeot 308 SW
Peugeot 308 SWInformacja prasowa (moto)

Nowa generacja 308 zaskoczyła przede wszystkim swoim bardzo odważnym wyglądem. Kombi nie jest inne w tym względzie i jego tył bardzo przypomina hatchbacka, choć nietrudno będzie obie wersje rozróżnić, z uwagi na inaczej ukształtowaną klapę bagażnika. Różnica w wielkości między nimi jest znacząca i wynosi 30 cm. Kombi mierzy dokładnie 4636 mm, a jego rozstaw osi wynosi 2732 mm (+ 57 mm).

Dodatkowa przestrzeń została oczywiście wykorzystana na powiększenie bagażnika. Ten może pomieścić naprawdę sporo, bo 608 l. Po złożeniu tylnej kanapy (dzielonej w proporcjach 40/20/40) otrzymujemy 1634 l przestrzeni bagażowej. Klapa bagażnika może być elektrycznie sterowana i aktywowana ruchem stopy, a podłogę można ustawić na jednym z dwóch poziomów.Reszta samochodu jest oczywiście taka sama jak w przypadku hatchbacka. Wnętrze prezentuje się nie mniej futurystycznie od nadwozia, a kierowca ma do dyspozycji dwa 10-calowe ekrany, z czego ten wskaźników ma efekt 3D.

Peugeot 308 SWInformacja prasowa (moto)

Pod maską znajdziemy dobrze znane silniki 1.2 PureTech oraz 1.5 BlueHDi, oba o mocy 130 KM i współpracujące z 8-biegową przekładnią automatyczną. Osoby oczekujące nieco więcej koni mechanicznych, muszą zdecydować się na hybrydę plug-in w wariantach o mocy 180 lub 225 KM. W obu przypadkach głównym źródłem napędu jest jednostka 1.6 PureTech.

Peugeot 308 SW

Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 
Peugeot 308 SW 

Peugeot 308 SW pojawi się na rynku pod koniec roku.

Peugeot 308 SW 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas