Opel Insignia dla... "wieśniaków". Oto wersja Country Tourer

Opel dołącza do grona producentów uterenowionych pojazdów segmentu D.

article cover
Informacja prasowa (moto)

Na wrześniowym salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie zadebiutuje kolejna wersja popularnej Insignii - Country Tourer.

Informacja prasowa (moto)

W stosunku do standardowego modelu auto wyróżnia się m.in. zwiększonym prześwitem (+ 20 mm), przeprojektowanymi zderzakami wyposażonymi w ochronne plastikowe nakładki oraz podwójną końcówką układu wydechowego. Opel nie ograniczył się jednak wyłącznie do zmian w aparycji. Sporo nowości kryje się też pod maską.

Samochód wyposażono w system napędu 4x4. Układ korzysta ze sprzęgła typu Haldex i elektronicznie sterowanego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu. Dzięki temu możliwy jest płynny rozkład momentu obrotowego pomiędzy osie. Na wyposażeniu znalazło się także sterowane elektronicznie adaptacyjne zawieszenia FlexRide.

Klienci będą mieli do wyboru trzy wersje silnikowe - benzynową i dwie wysokoprężne - wszystkie o pojemności dwóch litrów. Benzynowy motor wyposażony jest w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa. Jednostka rozwija moc 250 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm.

Podstawowy silnik Diesla - 2,0 CDTI - rozwija moc 163 KM i moment obrotowy 350 Nm, który dzięki funkcji overboost, chwilowo osiągać może nawet 380 Nm. W ofercie znajdzie się też wyposażona w dwufazową turbosprężarkę odmiana BiTurbo CDTI dysponująca mocą 195 KM i maksymalnym momentem obrotowym 400 Nm. Motor oferowany będzie wyłącznie z automatyczną, szesciostopniową skrzynią biegów.

Informacja prasowa (moto)

Samochód pojawi się w salonach przed końcem roku. Jego cenę poznamy we wrześniu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas