Odnowiona Primera

Już wkrótce Nissan zaprezentuje nową, zmodernizowaną Primerę. Zmiany nie są znaczące i nie są widoczne na pierwszy rzut oka.

article cover
INTERIA.PL

Zmieniono natomiast wiele elementów wnętrza, poprawiono ergonomię oraz zmodernizowano zawieszenie.

Subtelnym zmianom poddano wnętrze nowej Primery. Dostępne są nowe materiały, zmieniono kształt klamek, przeprojektowano przełączniki. Całkowicie inaczej wygląda konsola środkowa.

Jednak najbardziej rzucającym się w oczy elementem jest nowa kierownica. Mam ona teraz bardziej sportowy wygląd, poprawiono również znajdujące się na niej elementy sterujące tempomatem i system audio.

INTERIA.PL

Zupełnie niezmieniony został wygląd zewnętrzny auta. Badania wykazały bowiem, że charakterystyczny design Primery jest jednym z kluczowych elementów dzięki którym auto znajduje uznanie wśród nabywców. Paletę dostępnych siedmiu kolorów wzbogacono natomiast o cztery kolejne.

Najbardziej znaczące zmiany dotyczącą jednak elementów, które nie są widoczne dla użytkownika, dopóki samochód nie ruszy z miejsca. W celu zwiększenia stabilności, komfortu oraz pewności prowadzenia przekonstruowano elementy zawieszenia.

O 18% zwiększono sztywność przednich sprężyn, a o 1 do 2 milimetrów (w zależności od modelu) zwiększono średnicę stabilizatora. Sztywność tylnych sprężyn pozostała bez zmian, natomiast stabilizator ma średnicę większą o 2 milimetry. Dzięki temu auto znaczące mniej przechyla się podczas szybkiego pokonywania zakrętów, co wpływa na większą pewność prowadzenia.

Zmiany dotyczą również pompy wspomagania, która ma teraz dwa tryby pracy oraz systemu stabilizacji jazdy. Na parkingu i przy niewielkich prędkościach wspomaganie kierownicy jest dużo mocniejsze niż podczas jazdy na przykład na autostradzie. System ESP natomiast odnowiono instalując najnowszą wersję produkcji Boscha.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas