Obejrzałem modele GAC Aion UT i Aion V. VW ID.3 i Skoda Enyaq mogą mieć kłopoty

GAC Aion UT będzie konkurował między innymi z Volkswagenem ID.3 i Cuprą Born. Na rynek trafi 204-konna wersja
GAC Aion UT będzie konkurował między innymi z Volkswagenem ID.3 i Cuprą Born. Na rynek trafi 204-konna wersjaSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

GAC Aion UT - VW ID.3 i Cupra Born będą miały rywala

 Auto mierzy niecałe 4,3 m długości i ma elementy nadwozia jak z crossoverów - na przykład wąskie osłony nadkoliSzymon PiaskowskiINTERIA.PL
 Centralne miejsce w kabinie zajmuje 14,6-calowy ekran. To on stanowi centrum zarządzania praktycznie wszystkimi funkcjamiSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

Ile będzie kosztował GAC Aion UT?

 Wrażenie jakości w kabinie Aiona UT jest niezłe, choć nie wszystkie elementy są tym, czym się wydają - na przykład wykończenia drzwi to stylizowany na skórzane obszycia plastikSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

GAC Aion V powalczy ze Skodą Enyaq

 Bagażnik Aiona V ma stosunkowo niski próg załadunku, pod podłogą znajduje się jeszcze głęboki schowekSzymon PiaskowskiAgencja SE/East News
 Szef designu marki GAC, Fan Zhang, podkreśla, że stylistom zależy na wyrazistej i oryginalnej stylizacjiSzymon PiaskowskiINTERIA.PL
 Tył auta, szczególnie lampy, może przypominać modele europejskiej konkurencji, na przykład FiataSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

Cena GAC Aion V?

 Aion V będzie rywalem na przykład Skody Enyaq; spodziewana cena to około 150 tys. złSzymon PiaskowskiINTERIA.PL
 Kabina Aiona V jest nad wyraz przestronna, poczucie to zwiększa też panoramiczny dachSzymon PiaskowskiINTERIA.PL
Kierowcy zapłacą również w weekendy. Polski kurort zmienia zasadyPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?