Nowy Range Rover od podszewki

Delphi opracował dla nowego modelu Range Rovera najnowocześniejszy na świecie moduł zawieszenia pneumatycznego. Ta nowa technologia jest kluczowym elementem systemu niezależnego zawieszenia pneumatycznego dającego nowemu samochodowi doskonałe możliwości jazdy po drogach i bezdrożach. Delphi dostarczać będzie także główną część systemu elektrycznego samochodu, w tym znajdujące się pod maską elementy monitorujące zagrożenie dla środowiska, zintegrowaną antenę i różne czujniki bezpieczeństwa.

Range Rover (kliknij)
Range Rover (kliknij)INTERIA.PL

-

Nowe amortyzatory pneumatyczne są dużym krokiem naprzód pod względem projektowania i wykonawstwa pneumatycznych systemów zawieszenia

- twierdzi Guy Hachey, prezes Delphi Energy&Chassis Systems. -

Posiadając bardzo długi skok i małe tarcie oraz zapewniając doskonałe panowanie nad pojazdem, ten całkowicie niezależny system znacznie zmniejsza naturalny kompromis pomiędzy parametrami jazdy po drogach i po bezdrożach

.

Dla nowego modelu Land Rover postawił w tym względzie wyjątkowo wysokie wymagania. Moduł Delphi zawiera pierwszy na świecie element zawieszenia pneumatycznego MacPherson'a kompensujący obciążenia boczne, zwiększając tym samym trwałość i podnosząc komfort jazdy. Moduły będą produkowane w Luton (Wielka Brytania), przy wykorzystaniu nowych technologii produkcyjnych pozwalających na integrację elementu zawieszenia pneumatycznego z modułem amortyzatora. W celu zapewnienia szczelności wszystkie elementy, przed wysyłką do Land Rovera zostaną poddane próbom ciśnieniowym.

-

Jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc uczestniczyć w produkcji tego wyjątkowego samochodu

- mówi Hachey. Kontrakty te są następstwem sukcesów Delphi w różnych obszarach współpracy z Land Roverem, takich jak dostawa modułów zawieszenia pneumatycznego dla modelu Freelander czy wspólnych opracowań, przykładem których jest Aktywne Wspomaganie Pokonywania Zakrętów (Active Cornering Enhancement).

Zobacz jak wygląda nowy Range Rover w naszej GALERII.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas