IS. Konkurent BMW 3, Mercedesa C, Audi A 4 i Volvo S60
Na przełomie czerwca i lipca do rąk polskich klientów trafią pierwsze egzemplarze nowego Lexusa IS, konkurenta m.in. BMW 3, Mercedesa klasy C, Audi A 4 i Volvo S 60.


IS trzeciej generacji jest dłuższy, szerszy, wyższy i nowocześniejszy od poprzednika. Ma od niego większy rozstaw osi, pojemniejszy bagażnik i przestronniejszą kabinę. Importer spodziewa się, że w tym roku nabywców znajdzie około 250 sztuk japońskiej nowości segmentu D Premium.
Dotychczas, w przedsprzedaży, wpłynęło już ponad 150 zamówień, przy czym zdecydowana większość z nich dotyczy samochodów z napędem spalinowo-elektrycznym.
I właśnie hybrydy mogą być w przypadku IS-a największym hitem rynkowym. Zwłaszcza, że w początkowym okresie wyjściowa cena takiego auta jest identyczna z ceną tej samej wersji wyposażeniowej modelu klasycznego i wynosi 134 900 zł.
Już wkrótce u nas relacja z dziennikarskich testów nowego Lexusa, zorganizowanych na drogach w okolicach Wiednia.
