Honda Civic Coupe. Całkiem inna niż sedan

Na trwającym właśnie salonie w Los Angeles Honda zaprezentowała długo wyczekiwanego Civica z nadwoziem coupe. Samochód trafić ma na amerykański rynek w marcu przyszłego roku.

Honda Civic Coupe
Honda Civic CoupeInformacja prasowa (moto)

Auto może się pochwalić gruntownie przestylizowaną karoserią. Wprawdzie pas przedni w znacznym stopniu nawiązuje do cieszącego się za oceanem dużym powodzeniem sedana, ale - począwszy od słupka A - nadwozie zostało gruntownie przemodelowane.

Klientom spodoba się zapewne długi, nisko opadający dach, płynnie przechodzący w tylną klapę. Dynamizmu sylwetce dodają wyraźnie nakreślone, szerokie nadkola i tylny spoiler zabudowany na pasie świetlnym przypominającym odwróconą literę C.

W stosunku do sedana o 3,4 cm skrócono zwis przedni. Co ciekawe, o 2,9 cala (7,4 cm) wydłużono też rozstaw osi.

Honda Civic Coupe

Honda Civic Coupe 
Honda Civic Coupe 
Honda Civic Coupe 
Honda Civic Coupe 
Honda Civic Coupe 
Honda Civic Coupe 
Honda Civic Coupe 

W kabinie znajdziemy dotykowy wyświetlacz systemu multimedialnego, automatyczną klimatyzację i materiały wykończeniowe wyższej jakości (miękkie w dotyku). Podstawowe odmiany otrzymają też specjalną przednią szybę zapewniającą wyższy poziom izolacji akustycznej.

W bogatszych wersjach znajdziemy m.in. cyfrowy zestaw wskaźników, podgrzewane fotele przednie, reflektory wykonane w technologii LED i wycieraczki z czujnikiem deszczu.

Klienci będą mieli do wyboru dwie jednostki napędowe. Podstawowa - czterocylindrowy, benzynowy silnik o pojemności 2,0 l (i-VTEC) - rozwija 158 KM i 186 Nm. W tej odmianie auto oferowane będzie z ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią CVT.

Honda Civic CoupeInformacja prasowa (moto)

Mocniejsza odmiana - turbodoładowany motor 1,5 l - generuje 174 KM i 219 Nm. To pierwsza doładowana jednostka napędowa w historii Civica Coupe. Motor wyposażono rzecz jasna w bezpośredni wtrysk paliwa.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas