Alfa Romeo Giulietta po kolejnym liftingu
W Genewie zadebiutuje odświeżona Alfa Romeo Giulietta. Chociaż model wkroczył właśnie w szósty rok rynkowej kariery, a to czas gdy konkurencja wprowadza całkowicie nowe generacje pojazdów, zmiany uznać można za kosmetyczne.

Samochód otrzymał subtelnie przemodelowany przedni zderzak i zmienione scudetto. Zamiast aluminiowego ożebrowania osłona chłodnicy wykonana jest teraz z plastiku o strukturze plastra miodu. Skromną listę nowości uzupełniają przemodelowane obręcze kół.
We wnętrzu również trudno doszukać się rewolucji. Kompaktowa Alfa otrzymała nowe wzory tapicerek i odświeżoną listę wyposażenia. Trafił na nią m.in. zmodernizowany system rozrywki UConnect pozwalający użytkownikom korzystać za jego pomocą z internetowych portali społecznościowych, map czy serwisów informacyjnych.
Zmiany objęły również usportowioną Alfa Romeo Giulietta Veloce. Oprócz nowych zderzaków samochód otrzymał nowe listwy progowe i lakierowane na czarno obudowy lusterek. W kabinie znajdziemy sportowe, obszyte alcantarą, fotele, podciętą u dołu kierownicę, listwy dekoracyjne z włókien węglowych i kontrastowe, czerwone, szwy tapicerki.
Samochód - tak jak do tej pory - napędzany jest turbodoładowanym silnikiem 1,75 l rozwijającym 240 KM i 340 Nm. Auto osiąga setkę w 6 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 243 km/h.

