​The 1

Po ośmiu latach od debiutu BMW serii 1 do wejścia na rynek szykuje się trzecia generacja tego modelu.

Nowa "jedynka" jest nieco krótsza, odrobinę niższa, a jednocześnie ciut szersza od poprzedniczki. Przedni zwis został wyraźnie wydłużony, a tylny skrócony.

Pomimo skromniejszych gabarytów i zmniejszenia o 2 cm rozstawu osi, niemiecki kompakt ma teraz przestronniejszą kabinę i pojemniejszy bagażnik. Przede wszystkim dzięki zastosowaniu innej płyty podłogowej i zmianie napędu - z tylnego na przedni (z opcjami 4x4).

Do bazowej wersji auta trafią silniki trzycylindrowe - benzynowy o mocy 140 KM i turbodiesel 116 KM. Do topowej - 2.0 R4 306 KM. Pojawią się nowe systemy wsparcia kierowcy i zaawansowany układ kontroli trakcji, wzięty z elektrycznego i3.

Poprzednie BMW 1 łączyło prestiż marki i przyjemność z jazdy ze skomplikowaną, nowoczesną techniką i niedoróbkami jakościowymi, co powodowało, że samochód ten budzi wśród użytkowników mieszane uczucia. Następcy mamy właśnie okazję przyjrzeć się bliżej na drogach jego ojczystej Bawarii. Wrażenia - już wkrótce.     

 

INTERIA.PL
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy