Nowy ​Opel Insignia. Już go sprawdzamy

Cieszący się bardzo dużą popularnością, również w Polsce, Opel Insignia nareszcie doczekał się następcy. Jak się nim jeździ, sprawdzamy właśnie podczas europejskiej prezentacji.

Opel Insignia
Opel InsigniaINTERIA.PL

Opel Insignia miał za zadanie zerwać z wizerunkiem poprzednika i stać się nową jakością, nowym rozdziałem w historii marki. Z perspektywy czasu możemy śmiało stwierdzić, że plan udało się wykonać w stu procentach. Insignia pod każdym względem różniła się od Vectry i skutecznie odświeżyła wizerunek Opla.

Czas jednak biegnie nieubłaganie, a od premiery pierwszej Insignii minęło już 9 lat. Czas więc jest najwyższy na pojawienie się następcy. Druga generacja tego modelu nie stanowi takiego przeskoku, jaki miał miejsce w porównaniu z Insignią A i Vectrą C, ale zmian jest naprawdę sporo.

Nadal mamy do czynienia z atrakcyjnie wystylizowanym, naprawdę dużym samochodem (niemal 4,9 m długości), który chce kusić nabywców między innymi wyjątkowym komfortem (dzięki fotelom z certyfikatem AGR) oraz świetną widocznością (adaptacyjne oświetlenie, tym razem w pełni LEDowe). Zamierza jednak rozprawić się z grzechami poprzednika, do których zaliczano zbyt dużą masę własną, niezbyt udane skrzynie automatyczne i przeciętną ilość miejsca w środku.

Opel InsigniaINTERIA.PL

Jaki te obietnice mają przełożenie na stan faktyczny? Właśnie to sprawdzamy podczas pierwszych jazd testowych nowym Oplem Insignia na niemieckich drogach. Już niebawem przeczytacie naszą z nich relację.

Opel Insignia

Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL
Opel InsigniaINTERIA.PL

MD

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas