Lexus UX. Moda na SUV-y przybiera na sile

Ludzie lubią narzekać, że żyje im się dużo gorzej niż kiedyś. Być może mają rację, ale z pewnością nie wszyscy, o czym świadczy szybko rosnące zainteresowanie nowymi samochodami marek premium.

W ubiegłym roku, w porównaniu z 2016, ich sprzedaż w Polsce zwiększyła się z 51,3 do 64,3 tysiąca sztuk, czyli aż o jedną czwartą. Prognozy na ten rok mówią o 71 tys. egzemplarzy. Na ten wyraźnie widoczny od kilku lat trend wzrostowy nakłada się przybierająca na sile moda na SUV-y.

Wspomniane tendencje muszą cieszyć szefostwo Lexusa. Ta mająca w naszym kraju utrwaloną, doskonałą opinię japońska marka, oferuje bowiem dwa powszechnie uznawane za wielce udane SUV-y: NX i RX. Teraz dołącza do nich trzeci, mniejszy model - kompaktowy UX.

Wrażenia z jazdy tym samochodem już wkrótce.

INTERIA.PL
Reklama