Ford S-Max 2.0 EcoBoost - pierwsza jazda

Ford po czterech latach od debiutu odświeżył S-Maxa. Największą nowością jest 203-konny silnik EcoBoost.

Cieszący się dużą popularnością Ford S-Max zyskał na atrakcyjności nie tylko dzięki odświeżonemu, bardziej dynamicznemu wyglądowi. Najciekawszą modernizacją jest wprowadzenie do oferty nowej zautomatyzowanej przekładni oraz nowej benzynowej jednostki napędowej 2.0 EcoBoost SCTi.

Turbodoładowany silnik uzyskuje moc maksymalną 203 KM przy 6000 obr./min. Z jednostką napędową współpracuje zautomatyzowana, dwusprzęgłowa przekładnia PowerShift o sześciu przełożeniach. Taki zestaw bardzo sprawnie napędza minivana. Płynny przyrost dynamiki czuć już od 1500 obrotów na minutę. Zmiana poszczególnych przełożeń odbywa się szybko  bez nieprzyjemnych szarpnięć. A zestrojenie zawieszenia czyni jazdę Fordem komfortową. 

Reklama

Witold Blady

Dane techniczne: Ford S-Max po faceliftingu

Silnikbenzynowy, turbo
Pojemność skokowa1999 cm3
Układ cylindrów/zaworyR4/16
Moc maksymalna203 KM/6000
Maks. moment obrotowy300 Nm/1750
Prędkość maksymalna221 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h8,5 s
Średnie zużycie paliwa8,1 l/100 km
Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy