Ford S-Max 2.0 EcoBoost - pierwsza jazda

Ford po czterech latach od debiutu odświeżył S-Maxa. Największą nowością jest 203-konny silnik EcoBoost.

Światła LED do jazdy dziennej to wyposażenie standardowe bogatszych odmian.
Światła LED do jazdy dziennej to wyposażenie standardowe bogatszych odmian.Ford

Cieszący się dużą popularnością Ford S-Max zyskał na atrakcyjności nie tylko dzięki odświeżonemu, bardziej dynamicznemu wyglądowi. Najciekawszą modernizacją jest wprowadzenie do oferty nowej zautomatyzowanej przekładni oraz nowej benzynowej jednostki napędowej 2.0 EcoBoost SCTi.

Ford S-Max po faceliftingu

Ford S-Max 2.0 EcoBoost - pierwsza jazda (czytaj artykuł)

Ford S-Max po faceliftinguFord
Ford S-Max po faceliftinguFord
Ford S-Max po faceliftinguFord
Ford S-Max po faceliftinguFord
Ford S-Max po faceliftinguFord
Ford S-Max po faceliftinguFord
Ford S-Max po faceliftinguFord

Turbodoładowany silnik uzyskuje moc maksymalną 203 KM przy 6000 obr./min. Z jednostką napędową współpracuje zautomatyzowana, dwusprzęgłowa przekładnia PowerShift o sześciu przełożeniach. Taki zestaw bardzo sprawnie napędza minivana. Płynny przyrost dynamiki czuć już od 1500 obrotów na minutę. Zmiana poszczególnych przełożeń odbywa się szybko  bez nieprzyjemnych szarpnięć. A zestrojenie zawieszenia czyni jazdę Fordem komfortową.

Witold Blady

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1999 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
203 KM/6000
Maks. moment obrotowy
300 Nm/1750
Prędkość maksymalna
221 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie zużycie paliwa
8,1 l/100 km
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas