Ford S-Max 2.0 EcoBoost - pierwsza jazda
Ford po czterech latach od debiutu odświeżył S-Maxa. Największą nowością jest 203-konny silnik EcoBoost.
Cieszący się dużą popularnością Ford S-Max zyskał na atrakcyjności nie tylko dzięki odświeżonemu, bardziej dynamicznemu wyglądowi. Najciekawszą modernizacją jest wprowadzenie do oferty nowej zautomatyzowanej przekładni oraz nowej benzynowej jednostki napędowej 2.0 EcoBoost SCTi.
Ford S-Max po faceliftingu
Ford S-Max 2.0 EcoBoost - pierwsza jazda (czytaj artykuł)
Turbodoładowany silnik uzyskuje moc maksymalną 203 KM przy 6000 obr./min. Z jednostką napędową współpracuje zautomatyzowana, dwusprzęgłowa przekładnia PowerShift o sześciu przełożeniach. Taki zestaw bardzo sprawnie napędza minivana. Płynny przyrost dynamiki czuć już od 1500 obrotów na minutę. Zmiana poszczególnych przełożeń odbywa się szybko bez nieprzyjemnych szarpnięć. A zestrojenie zawieszenia czyni jazdę Fordem komfortową.
Witold Blady
Silnik | benzynowy, turbo |
Pojemność skokowa | 1999 cm3 |
Układ cylindrów/zawory | R4/16 |
Moc maksymalna | 203 KM/6000 |
Maks. moment obrotowy | 300 Nm/1750 |
Prędkość maksymalna | 221 km/h |
Przyspieszenie 0-100 km/h | 8,5 s |
Średnie zużycie paliwa | 8,1 l/100 km |