VW Golf VII - umarł król, niech żyje król

Nadwozie Golfa VII ma ostrzejsze rysy i jest bardziej opływowe niż w poprzedniku. Współczynnik oporu powietrza wersji BlueMotion to zaledwie 0,27.
Nadwozie Golfa VII ma ostrzejsze rysy i jest bardziej opływowe niż w poprzedniku. Współczynnik oporu powietrza wersji BlueMotion to zaledwie 0,27.Volkswagen
Kokpit ma teraz białe podświetlenie instrumentów. Odtwarzacz CD i czytnik kart SD umieszczono w schowku. Dźwignia zmiany biegów została zamocowana o 2 cm wyżej niż w poprzedniku.
Kokpit ma teraz białe podświetlenie instrumentów. Odtwarzacz CD i czytnik kart SD umieszczono w schowku. Dźwignia zmiany biegów została zamocowana o 2 cm wyżej niż w poprzedniku.Volkswagen

Volkswagen Golf VII

Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf VIIVolkswagen
  1. Niższa cena - nowy Golf z silnikiem 1.2 TSI (85 KM) kosztuje od 59 990 zł, czyli o 1000 zł mniej od poprzednika.
  2. Seryjne wyposażenie obejmuje hamulec wielokolizyjny. Przyhamowuje on auto, które uległo wypadkowi i minimalizuje ryzyko powtórnego uderzenia.
  3. Volkswagen Golf VII powstał na modułowej platformie MQB, na której w przyszłości zostaną zbudowane m.in. nowe generacje Polo, Passata i Sharana. Korzysta z niej już nowe Audi A3 oraz Seat Leon.
  4. Oszczędne silniki to kolejna wizytówka nowego modelu. Benzynowa jednostka 1.4 TSI posiada funkcję odłączania dwóch środkowych cylindrów podczas jednostajnej jazdy. Rekordzistą jest jednak 105-konny turbodiesel 1.6 TDI - w wersji BlueMotion ma średnio zużywać zaledwie 3,2 l/100 km.
  5. Po raz pierwszy wszystkie wersje Volkswagena Golfa będą wyposażone w dotykowy ekran.
  6. Dłuższy rozstaw osi i przesunięcie przednich kół w kierunku zderzaka zaowocowały dodatkową przestrzenią na nogi w obu rzędach siedzeń.
  7. Pojemność bagażnika wzrosła z 350 do 380 l. Wykorzystanie przestrzeni ułatwia podwójna podłoga i składane oparcie przedniego prawego fotela, umożliwiające przewóz dłuższych rzeczy.
  8. Kierowca nowego Golfa ma do wyboru kilka trybów jazdy, wpływających m.in. na reakcje silnika.
  9. Po raz pierwszy Golf dostępny będzie z progresywnym układem kierowniczym o zmiennym przełożeniu, dostosowanym do prędkości.
  10. Zależnie od wersji, nowy Golf waży nawet o 100 kg mniej od poprzednika. Masę samochodu udało się ograniczyć dzięki wysokowytrzymałej stali, lżejszemu zawieszeniu, silnikom, a nawet fotelom.