Volvo XC90 z wtyczką

Hybrydowy napęd nowego Volvo XC90
Hybrydowy napęd nowego Volvo XC90Volvo

Volvo XC90 (wnętrze)

Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
Volvo XC90 (2015)
Volvo XC90 (2015)Volvo
  • turbodiesel D4 o mocy 190 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, średnie zużycie ON na poziomie 5 l/100 km (dane producenta);
  • diesel biturbo oznaczony jako D5 o mocy 225 KM i 470 Nm maksymalnego momentu obrotowego, średnie zużycie ON w okolicach 6 l ON/100 km (dane producenta);
  • podwójnie doładowana (kompresor i turbo) jednostka benzynowa T5 o mocy 254 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego;
  • turbodoładowana jednostka benzynowa T6 o mocy 320 KM i 400 Nm maksymalnego momentu
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?