"Volvo pokaże nic na salonie w Los Angeles"

Taki tytuł nosi informacja prasowa Volvo, zapowiadająca co szwedzki producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym.

Zamiast samochodu napis: "To nie jest samochód"
Zamiast samochodu napis: "To nie jest samochód"Informacja prasowa (moto)

Volvo, "jako pierwszy producent na świecie", przyjedzie na salon samochodowym bez żadnego samochodu. Zamiast tego firma zamierza zademonstrować swoją propozycję zredefiniowania tego, czym samochód może się stać.

Jak tłumaczą przedstawiciele Volvo, auta się zmieniają, zmienia się branża, a także oczekiwania ludzi wobec samochodów. Według nich to, jak klienci "doświadczają markę", jest bardziej istotne, niż chrom, skóra oraz konie mechaniczne. Dlatego też na stoisku Volvo, zamiast jednego z modeli marki, zwiedzający zobaczą jedynie napis "To nie jest samochód".

Ponadto będzie można tam zapoznać się z różnymi interaktywnymi demonstracjami, prezentującymi car sharing, dostawy przesyłek do bagażnika auta przez kuriera, a także wizje korzystania z autonomicznego pojazdu.

Stoisko Volvo na salonie w Los Angeles 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas