Volkswagen T-Roc R wyceniony w Polsce
Usportowiona wersja T-Roca korzysta z napędu stosowanego w Golfie R. I podobnie została też wyceniona
Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI T-Roca R generuje maksymalną moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm. Samochód seryjnie jest wyposażony w 7-biegową przekładnię z dwoma sprzęgłami i w napęd na cztery koła 4MOTION.
Osiągi T-Roca R są godne innych "erów": przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,8 sekundy, maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Sportowo zestrojone układy - zawieszenia i kierowniczy oraz układ hamulcowy z 17-calowymi tarczami hamulcowymi z przodu zapewniają T-Rocowi R precyzyjne prowadzenie i zwinność. T-Roc R kosztuje od 171 790 zł.
Sportowy styl T-Roca R podkreślają liczne detale na zewnątrz i w kabinie. Osłonę chłodnicy zdobi srebrna, wykonana z anodowanego aluminium listwa, która biegnie przez całą szerokość auta. Typowy dla wersji "R" jest przedni zderzak lakierowany w kolorze nadwozia. W jego zewnętrznych częściach zintegrowano pionowe światła do jazdy dziennej. W górnej części zderzaka z tyłu umieszczono atrapy wylotów powietrza, a u dołu - dyfuzor w kontrastowym kolorze.
Układ wydechowy z podwójnymi końcówkami po obydwu stronach auta jest charakterystyczny dla modelu "R". Za dopłatą T-Roca R można wyposażyć w układ wydechowy "R Performance", z końcowymi tłumikami z tytanu. T-Roc R seryjnie jest wyposażony w 18-calowe obręcze kół "Spielberg" wykonane z lekkich stopów. Opcjonalnie dostępne są także 19 calowe, matowe obręcze kół "Pretoria Dark Graphite" w kolorze ciemnego grafitu.