Volkswagen T-Roc R bez tajemnic

Kompaktowy SUV Volkswagena o osiągach hot hatcha zadebiutuje na salonie w Genewie.

Volkswagen T-Roc R
Volkswagen T-Roc RVolkswagen

T-Roc R to pierwszy, usportowiony SUV w gamie Volkswagena. Samochód wykorzystuje jednostkę napędową z Golfa R - 2.0 TSI. W przypadku T-Roca generuje ona 300 KM oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Volkswagen T-Roc R

Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Volkswagen T-Roc RVolkswagen

Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni DSG. Przyspieszenie do 100 km/h trwa zaledwie 4,9 s, a prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

T-Roc R odróżnia się od pozostałych odmian wyraźnie zmienionymi zderzakami - przedni, poza dużymi wlotami, zwraca uwagę innymi światłami do jazdy dziennej, a z kolei tylny, poza nieco innym kształtem, ma pod spodem dyfuzor oraz cztery końcówki układu wydechowego. Oprócz tego zastosowano zmieniony grill, auto otrzymało srebrne lusterka i relingi, a standardowo porusza się na 18-calowych alufelgach (19-calowe w opcji).

W kabinie pojawiły się sportowe fotele z wysokimi boczkami oraz sportowa, spłaszczona u dołu kierownica. Z niebieskim kolorem lakieru (typowym dla "erek") może korespondować wykończenie deski rozdzielczej.

Volkswagen T-Roc RVolkswagen
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas