Toyota RAV4 z polskimi cenami

Debiutująca na polskim rynku piąta generacja RAV4 dostępna będzie w dwóch odmianach silnikowych oraz czterech wersjach wyposażenia.

W Europie RAV4 kupimy z napędem hybrydowym, wykorzystującym benzynowy silnik 2,5 l, który w wersji 4x2 osiąga moc 218 KM i przyspiesza do 100 km/h w 8,4 s, a z układem AWD-i rozwija 222 KM i rozpędza się od 0 do 100 km w 8,1 s. Średnie zużyci paliwa tej odmiany ma kształtować się na poziomie 4,5 l/100 km. Konwencjonalna odmiana kryje pod maską 2-litrowy, wolnossący silnik benzynowy o mocy 173 KM, sparowany z manualną 6-stopniową skrzynią biegów lub przekładnią bezstopniową.

Toyota RAV4 w wersji Active wyposażona jest m.in. klimatyzację manualną (dla wersji hybrydowej - automatyczną), nawiewy w drugim rzędzie siedzeń, elektryczne szyby, podgrzewane, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, wielofunkcyjną, skórzaną kierownicę, obracaną podwójną podłogę bagażnika z materiałem antypoślizgowym, a także światła LED główne (Basic LED), do jazdy dziennej i pozycyjne oraz stopu z tyłu. Do standardowego wyposażenia należy także tylny spojler, antena dachowa w kształcie płetwy rekina i osłony nadkoli, a we wnętrzu kolorowy wyświetlacz na tablicy rozdzielczej o przekątnej 4,2 cala oraz system multimedialny z ekranem 7-calowym, 6 głośnikami, USB i Bluetooth. RAV4 Active kosztuje 109 900 zł z silnikiem 2,0 l i skrzynią manualną lub 117 400 zł z przekładnią automatyczną. Hybrydowy RAV4 Active kosztuje 129 000 zł, a za elektryczny napęd na wszystkie koła AWD-i trzeba dopłacić 10 000 zł.

Reklama

Druga wersja wyposażenia (Comfort) zyskuje osłony zderzaków, zegary Optitron z diodami LED, 8-calowy ekran systemu multimedialnego, 7-calowy wyświetlacz na tablicy rozdzielczej, relingi dachowe w kolorze Piano Black, tylne czujniki parkowania, kamerę cofania, lusterko fotochromatyczne oraz 17-calowe aluminiowe obręcze kół. Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna jest w tej wersji oferowana także w odmianie z napędem konwencjonalnym. Benzynowy RAV4 Comfort jest dostępny w cenie od 119 900 zł, zaś w odmianie hybrydowej od 138 900 zł. 

Odmiana Selection z dachem w kolorze Piano Black jest dostępna tylko w wersji hybrydowej. Tym samym, czarnym, lśniącym lakierem pokryte są 18-calowe aluminiowe obręcze kół i tylny dyfuzor. RAV4 Selection wyróżnia się elektrycznie unoszoną klapą bagażnika otwieraną bezdotykowo, systemem inteligentnego kluczyka, przednimi czujnikami parkowania, światłami głównymi LED i tapicerką ze skóry syntetycznej z emblematem "Selection". Wyposażenie tej wersji można wzbogacić o system audio klasy premium firmy JBL za 5 900 zł oraz panoramiczny szklany dach w cenie 6 900 zł. RAV4 Hybrid Selection kosztuje 159 900 zł lub o 10 000 zł więcej za wersję AWD-i.

W wersji Executive nowa Toyota RAV4 jest wyposażona w systemem kamer 360 stopni, lusterko wsteczne z wyświetlaczem cyfrowym, pamięć ustawień fotela kierowcy i tapicerkę ze skóry naturalnej ze wstawkami ze skóry syntetycznej. Radio systemu multimedialnego zyskuje obsługę w systemie cyfrowym DAB. RAV4 Executive z silnikiem benzynowym i napędem 4x4 kosztuje 156 900 zł. Za hybrydowego RAV4 4x2 z tym wyposażeniem trzeba zapłacić 169 900 zł, a z systemem AWD-i 179 900 zł. System audio JBL i dach panoramiczny są oferowane również w tej wersji, w tych samych cenach, co dla odmiany Selection.

Toyota RAV4 we wszystkich wersjach jest wyposażona standardowo w pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense 2 z funkcją połączenia alarmowego eCall. Składają się na niego układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, automatyczne światła drogowe, układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu LDA z funkcją powrotu na zadany tor jazdy, asystent utrzymania pasa ruchu LTA, układ rozpoznawania znaków drogowych oraz inteligentny tempomat adaptacyjny IACC. Do standardowych systemów bezpieczeństwa należą także układ wspomagający pokonywanie podjazdów, układ wykrywania zmęczenia kierowcy oraz system stabilizacji toru jazdy przyczepy.

Hybrydowa Toyota RAV4 w najwyższej wersji wyposażenia Executive otrzymuje ponadto zupełnie nowy układ detekcji przeszkód ICS, zapobiegający kolizjom podczas manewrów, oraz dodatkową funkcję automatycznego hamowania systemu ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA). RAV4 Hybrid w odmianie AWD-i jest standardowo wyposażony w selektor trybów jazdy oraz Trail Mode do jazdy off-roadowej.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy