Toyota RAV4 Hybrid 9 kwietnia w salonach

Jeśli SUV, to najlepiej z dieslem? Toyota chce nas przekonać, że znacznie lepiej sprawdzi się... hybryda. A hybrydą da się jeździć po śniegu? Zapraszamy na film z francuskich Alp, prosto z Courchevel.

Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 HybridInformacja prasowa (moto)
Toyota RAV4 Hybrid 
Toyota RAV4 HybridInformacja prasowa (moto)

Od stycznia w polskich salonach Toyoty można zobaczyć gruntownie zmodernizowane RAV4. Auto ma zupełnie nowy pas przedni i tylny, lepsze materiały wykończeniowe, system multimedialny z nowym ekranem, lepsze wygłuszenie i wiele innych zmian.

Toyota RAV4 po face liftingu dostępna jest też z odświeżonym silnikiem benzynowym oraz zupełnie nowym dieslem, pochodzącym ze stajni BMW.

Największą jednak nowością, jest zdecydowanie wersja hybrydowa, będąca jednocześnie najmocniejszą, najszybszą i najoszczędniejszą w historii modelu. Wykorzystuje ona układ napędowy przejęty z Lexusa NX 300h, w skład którego wchodzi benzynowa jednostka o pojemności 2,5 l oraz silnik elektryczny. Za dopłatą otrzymać możemy drugi motor elektryczny, który napędza tylną oś. Bez względu na to, czy zdecydujemy się na wersję 2WD czy 4WD, maksymalna dostępna moc to 197 KM, a przyspieszenie do 100 km/h trwa jedynie 8,3 s. Natomiast średnie zużycie paliwa powinno wynieść 5 l/100 km.

Toyota RAV4 Hybrid pojawi się w polskich salonach już w 9 kwietnia. Ceny zaczynają się od 134 900 zł. (za wersję Premium 4x2)

Toyota RAV4 HybridINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas