Toyota Hilux po face liftingu

Face lifting Hiluxa wyraźnie zmienił tego popularnego pick-upa, a najważniejszymi nowościami są dodanie do gamy mocnego silnika oraz topowej wersji wyposażenia.

Przód Hiluxa został całkowicie przeprojektowany. Otrzymał nowy, trójwymiarowy grill i zmieniony przedni zderzak. Na nowo zaprojektowano też opcjonalnie dostępne światła LED z przodu i z tyłu, a wygląd auta urozmaicają też nowe czarne, polerowane koła aluminiowe 18" oraz trzy nowe metalizowane kolory nadwozia - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze.

Odświeżenie wyglądu wnętrza objęło nowy wzór tablicy przyrządów i nowy 8-calowy ekran dotykowy na konsoli centralnej. System multimedialny działa teraz szybciej i pozwala na integrację ze smartfonami przy użyciu Apple CarPlay oraz Android Auto. Lista wyposażenia zawiera m.in. system bekluczykowy, nawigację satelitarną, automatyczną klimatyzację, przednie i tylne czujniki parkowania oraz system nagłośnienia JBL z technologią CLARi-Fi i 9 głośnikami oraz 8-kanałowym wzmacniaczem 800 W. Samochód będzie dodatkowo wyposażony m.in. w elektryczną roletę na bagażnik, orurowanie kapotażowe bagażnika oraz stopnie boczne.

Reklama

Gama silników nowego Hiluxa została wzbogacona o nowy, mocniejszy silnik Diesla 2.8 o mocy 204 KM. Jednostka generuje 500 Nm momentu obrotowego i rozpędza auto od 0 do 100 km/h w zaledwie 10 sekund* (o 2,8 s szybciej niż obecny silnik 2.4 l). Hilux z silnikiem 2.8 l zużywa średnio od 7,8 l/100 km. Nowy silnik współpracuje z manualną lub automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach i będzie dostępny w wersjach z półtorej kabiny i podwójną kabiną.

Komfort i łatwość prowadzenia nowego Hiluxa zostały poprawione dzięki zmianom w zawieszeniu i układzie kierowniczym. Udoskonalono resory i amortyzatory z przodu i z tyłu, dzięki czemu jazda autem jest bardziej płynna, a pokonywanie nierówności i wybojów mniej odczuwalne dla pasażerów. Możliwości terenowe Hiluxa zostały wzmocnione za sprawą elektronicznego systemu działającego jak mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu LSD (w wersji 4x2). Prędkość obrotowa silnika na biegu jałowym została obniżona z 850 do 680 obr./min. Poprawiono także szybkość reakcji na pedał przyspieszenia oraz działanie systemu stabilizacji pojazdu (VSC). Samochód otrzymał również nowy system monitorowania kąta skrętu kół w czasie manewru.

Wraz z modernizacją debiutuje też nowa wersja wyposażenia Invincible, dostępna dla Hiluxa z podwójną kabiną, powstała z myślą o rekreacji oraz o kierowcach korzystających z auta zarówno do pracy, jak i dla przyjemności, którzy oczekują uniwersalnego auta.

Zarezerwowane dla tej wersji elementy to specjalnie zaprojektowany przedni grill i zderzak, osłona podwozia, nakładki na błotniki oraz dedykowane tej wersji klamki, koła i detale na drzwiach bagażnika. We wnętrzu wersja Invincible wyróżnia się wyglądem tablicy przyrządów, akcentami w kolorze czarnym metalizowanym i czarnym chromowanym, a nawet specjalnym wzorem inteligentnego. W wersji z podwójną kabiną przednie i tylne drzwi otrzymują podświetlenie clear blue i fotele z perforowanej skóry.

Sprzedaż nowego Hiluxa rozpocznie się w styczniu 2021 roku.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy