Tak wygląda 20V20 – pierwszy crossover Seata

Hiszpanie zaprezentowali w Genewie swojego pierwszego, prawdziwego SUVa.

Seat 20V20
Seat 20V20Newspress

Seat, jak każdy producent, chciał mieć w ofercie pseudoterenówkę, ale do tej pory musiał zadowolić się uterenowioną Alteą Freetrack oraz niedawno zaprezentowanym Leonem X-Perience. Teraz jednak hiszpański producent pokazał wreszcie SUVa z prawdziwego zdarzenia.

Seat 20V20

Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress
Seat 20V20Newspress

Koncepcyjny model 20V20 zbudowano na modularnej platformie MQB i ma on 4660 mm długości oraz rozstaw osi wynoszący 2790 mm. Takie wymiary każą klasyfikować go już do klasy średniej, co jest ciekawym posunięciem, biorąc pod uwagę to, że najbardziej popularne są kompaktowe i miejskie crossovery.

Seat 20V20Newspress

Seat mierzy jednak w duże rodzinne auta, co widać chociażby po sporym bagażniku, mającym 600 litrów pojemności. Dość duży jest też prześwit, wynoszący 22,8 cm, co powinno pozwolić na bezstresową jazdę nawet po bardzo nierównym terenie.

Seat 20V20Newspress

20V20, tak jak pozostałe modele Seata, wyróżniać się ma nie tylko zwracającą uwagę stylistyką, ale także bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi. Przyznać trzeba, że jeśli produkcyjna wersja nie zmieni się dużo w stosunku do zaprezentowanego konceptu, to będzie jednym z najładniejszych SUVów na rynku.

Seat 20V20Newspress

Debiut rynkowy Seata 20V20 zaplanowano na przyszły rok.

/Informacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas