Sukces rynkowy Subaru BRZ w Japonii
Nowy model Subaru – sportowe BRZ – po wprowadzeniu do sprzedaży w Japonii sprzedaje się znacznie lepiej niż prognozował producent.

Od debiutu 3 lutego do końca marca br. BRZ znalazło już ponad 3,5 tys. nabywców. Japoński koncern zakładał popyt w tym okresie na poziomie ok. 900 aut. 60 proc. klientów nie ukończyło 40. roku życia, a 2/3 nabywców wybiera wersje z ręczną skrzynią biegów. W drugiej połowie tego roku auto będzie dostępne w salonach w Polsce.
Przypomnijmy, że Subaru BRZ to sportowy samochód stworzony we współpracy z Toyotą. Zwarte nadwozie napędza 2-litrowy, wolnossący benzynowy silnik typu bokser o mocy 200 KM. Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni ręcznej lub automatu o takiej samej liczbie przełożeń.