Subaru BRZ na ostro

Sportowy oddział Subaru o nazwie STI przygotował ostrzejszą odmianę BRZ-a. Niestety, zamiast wzmocnionego silnika Japończycy proponują "jedynie" pakiet dodatków. Przynajmniej na razie.

Subaru BRZ tS by STI
Subaru BRZ tS by STISubaru

Subaru BRZ z przydomkiem tS by STI - tuned by STI, czyli "zmodernizowane przez STI" - wyróżnia się spojlerem przedniego zderzaka, usztywnionym zawieszeniem (nowe są sprężyny, amortyzatory i tylne wahacze), nowym wałem napędowym i rozpórkami kielichów oraz wydajniejszymi hamulcami (wentylowane tarcze Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i dwutłoczkowymi z tyłu), a także bardziej tolerancyjnymi ustawieniami systemu stabilizacji toru jazdy ESP.

Wewnątrz pojawiła się m.in. kierownica oraz dźwignia zmiany biegów sygnowane przez tunera oraz elementy wykończenia imitujące włókno węglowe i aluminiowe listwy progowe.

Ekipa z STI przygotowała także pakiet GT. Obejmuje on 18-calowe obręcze w kolorze czarnym, kubełkowe fotele Recaro i regulowane tylne skrzydło wykonane z włókna węglowego.

Subaru BRZ tS

Subaru BRZ tS (czytaj więcej)

Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru
Subaru BRZ STI tSSubaru

Subaru ma zamiar wyprodukować maksymalnie 500 egzemplarzy BRZ-a tS, w tym nie więcej niż 250 sztuk z pakietem GT. Auto będzie oferowane tylko w Japonii. Fani marki wciąż czekają na BRZ STI z mocniejszym sercem - niekoniecznie wspomaganym turbosprężarka.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas