Skoda sprzedaje się jak świeże bułeczki
Od stycznia do marca Skoda dostarczyła 276 600 samochodów na świecie, z czego aż 13 205 trafiło do Polski. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 6,4% do 3,4 miliarda euro, a zysk operacyjny aż o 30,2% do 315 milionów euro.
Od stycznia do marca Skoda dostarczyła 276 600 samochodów na świecie, z czego aż 13 205 trafiło do Polski. Przychody ze sprzedaży wzrosły o 6,4% do 3,4 miliarda euro, a zysk operacyjny aż o 30,2% do 315 milionów euro.
Dobra passa była kontynuowana w maju, gdy wynik w Polsce wzrósł aż o 20%.
Między styczniem a marcem 2016 roku przychody ze sprzedaży wyniosły 3,4 miliarda euro, co stanowi wzrost o 6,4% wobec pierwszego kwartału roku 2015 (3,2 miliarda euro). Zysk operacyjny wzrósł o 30,2%, sięgając 315 milionów euro (242 mln euro w pierwszym kwartale 2015 roku). Marża operacyjna wzrosła do 9,3%, co stanowi dużą poprawę wobec udziału na poziomie 7,6% w analogicznym kwartale zeszłego roku.
Wyższe zyski są przypisywane pozytywnym czynnikom zmiennym i korzystniejszym kosztom produkcyjnym.