Skoda Karoq po liftingu
Oprac.: Maciej Flis-Flisiński
Skoda Karoq przeszła właśnie modernizację. Ten czeski kompaktowy SUV, obok drobnych zmian wizualnych, zyskał również nowe multimedia.

Karoq swoją rynkową karierę rozpoczął cztery lata temu. Skoda postanowiła go odmłodzić, upodabniając do innych oferowanych aktualnie modeli.
Widać to przede wszystkim z przodu. Powiększono grill oraz delikatnie zmieniono kształt reflektorów. Odświeżono również wlot powietrza przy dolnej krawędzi zderzaka. Z tyłu zmieniono kształt lamp, jak również umieszczono ozdobną chromowaną listwę.

Największymi zmianami we wnętrzu są nowe wirtualne zegary oraz odświeżone multimedia. Wirtualny kokpit z ekranem 8-calowym to standard, w opcji dostępny będzie ekran 10,25 cala. System infotainment jest nowy i oparty może być, jak dotychczas o ekran 8- lub 9,2-calowy.
Producent podkreśla również, że do wykończenia zastosował materiały bardziej przyjazne środowisku. Drobną nowością są ozdobne listwy tylnych drzwi, w których pojawiło się nastrojowe oświetlenie.
Odświeżona Skoda Karoq otrzymała także system Travel Assist, który łączy działanie systemów wsparcia kierowcy i pozwala na częściowo autonomiczną jazdę z prędkościami do 210 km/h.

Żadnych nowości nie znajdziemy za to pod maską. Do wyboru nadal są silniki benzynowe i Diesla o mocach od 115 do 190 KM. Wszystkie mają teraz jednak dopisek "Evo", co podkreśla, że zostały zoptymalizowane pod kątem zużycia paliwa i emisji spalin.
Samochód trafi do sprzedaży w przyszłym roku.