Skoda Enyaq Sportline iV - wizualnie usportowiona

Do gamy elektrycznego SUVa Skody dołącza odmiana Sportline. Tak jak w przypadku innych modeli marki, oznacza to zmiany głównie wizualne.

Skoda Enyaq Sportline iV
Skoda Enyaq Sportline iVInformacja prasowa (moto)

Wyróżnikiem Enyaka Sportline są między innymi polerowane, czarne elementy - grill, obramowania szyb, relingi dachowe i dyfuzor tylnego zderzaka. Do tego dochodzą polerowane 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Vega lub 21-calowe Betria.

W przypadku modelu Enyaq Skoda nie mówi już o kolorystyce wnętrza lub tapicerkach, ale o "koncepcjach wnętrza". Oczywiście odmiana Sportline otrzymała własną. Tapicerka i podsufitka są czarne. Deska rozdzielcza jest obita skórą syntetyczną w tym samym kolorze z kontrastującymi szarymi szwami. Dywaniki ze sportową szarą lamówką doskonale współgrają z resztą wnętrza.

Znajdziemy tu także czarne sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami. Są obite mikrofibrą i mają szarą lamówkę. Trójramienna, wielofunkcyjna, sportowa kierownica skórzana jest standardowym wyposażeniem. Obręcz kierownicy pokryta skórą ma kontrastujące szare szwy, a dolne ramiona zdobi emblemat z napisem SPORTLINE. Również aluminiowe nakładki na pedały akcentują sportowy wygląd wnętrza.

Skoda Enyaq Sportline iVInformacja prasowa (moto)

Z technicznego punktu widzenia Enyaq Sportline niczym nie różni się od pozostałych wersji. O jego sportowych ambicjach świadczy tylko zawieszenie, obniżone o 15 mm z przodu i 10 mm z tyłu.

Skoda Enyaq Sportline iV

Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 
Skoda Enyaq Sportline iV 

Opisywana odmiana łączyć się będzie z trzema wariantami układu napędowego. Do wyboru będą iV 60 z napędem na tylne koła o mocy 179 KM i maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm, oraz akumulatorem o pojemności 62 kWh, co pozwala na przejechanie ponad 400 km. Z kolei iV 80 jest wyposażony w większy akumulator (82 kWh) i może pokonać ponad 520 km. Silnik elektryczny umieszczony przy tylnej osi generuje 204 KM. Taki sam akumulator jest wykorzystany również w wariancie iV 80x. Ta wersja posiada napęd na wszystkie koła, moc 265 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 425 Nm. Maksymalny zasięg tego wariantu wynosi ponad 500 km.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas