Seat Tarraco e-Hybrid już w produkcji

Seat rozpoczyna właśnie produkcję pierwszego hybrydowego SUVa w swojej historii. Do Tarraco e-Hybrid trafił dobrze znany układ napędowy.

Seat Tarraco e-Hybrid
Seat Tarraco e-HybridInformacja prasowa (moto)

Tarraco e-Hybrid jest napędzany silnikiem TSI o pojemności 1,4-litra i mocy 150 KM połączonym z jednostką elektryczną o mocy 115 KM. Łączną moc 245 KM i maksymalny moment obrotowy równy 400 Nm trafiają na przednie koła, za pośrednictwem 6-biegowej przekładni DSG..

Akumulatory o pojemności 13 kWh pozwalają na przejechanie w trybie elektrycznym dystansu 49 km. Średnie spalanie, według oficjalnych danych, ma wynosić 2 l/100 km. Ładowanie baterii ze zwykłego gniazdka trwa około 5 godzin.

Hybrydowe Tarraco z poziomu systemu multimedialnego zapewnia dostęp do trzech trybów jazdy - e-Mode, Automatic Hybrid oraz Manual Hybrid. Z kolei przy nowo zaprojektowanej dźwigni zmiany biegów znajdują się dwa przyciski pozwalające szybko włączyć tryb e-Mode (elektryczny) albo s-Boost (zapewniający chwilowy dodatkowy zastrzyk mocy).

Seat Tarraco e-HybridInformacja prasowa (moto)

Tarraco e-Hybrid zostało zaprojektowane w zakładach Seata w Martorell, produkcją zaś zajmują się zakłady w Wolfsburgu. Dostawa pierwszych egzemplarzy planowana jest na pierwszy kwartał 2021 roku.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas