Ruszyły zamówienia na GR Suprę z nową, manualną skrzynią biegów

Sportowa GR Supra z 6-biegową manualną skrzynią biegów debiutuje w naszym kraju. Będzie to jedno z niewielu dostępnych obecnie na rynku mocnych aut sportowych, dysponujący takim rozwiązaniem.

 

Sportowa GR Supra z 6-biegową manualną skrzynią biegów debiutuje na polskim rynku. Nowa przekładnia współpracuje z silnikiem 3.0 Twin-Scroll Turbo o mocy 340 KM oraz momencie obrotowym 500 Nm. Samochód z tak skonfigurowanym napędem otrzymał modyfikacje podwozia i specjalną funkcję Hairpin+, która daje większą radość z jazdy na górskich i krętych trasach. Przyspieszenie od 0-100 km/h GR Supry z manualną skrzynią wynosi 4,6 s.

Specjalny matowy lakier i nowe kolory wnętrza

Klienci zamawiający GR Suprę ze skrzynią manualną mogą wybrać nową brązową skórzaną tapicerkę, która dołącza do znanej już czarnej tapicerki. Obie zostały wykonane ze skóry naturalnej i syntetycznej. Nowością jest także ekskluzywny, matowobiały lakier Moonstone White, oferowany w połączeniu z brązowymi obiciami. Dopłata do specjalnego lakieru wynosi 10 000 zł.

Reklama

GR Supra ze skrzynią manualną jest dostępna w wyższej wersji wyposażenia Executive, zawierającej m.in. system aktywnego zawieszenia (AVS), wyświetlacz HUD na przedniej szybie, system Premium Audio JBL, 19" kute felgi w czarnym i srebrnym kolorze oraz pamięć ustawień fotela kierowcy, a także przednie i tylne czujniki parkowania oraz tempomat.

GR Supra Executive z silnikiem 3.0 i manualną skrzynią biegów kosztuje 329 900 zł.

Piąta generacja legendarnego coupe Toyoty

Toyota GR Supra, 5. generacja legendarnego sportowego modelu, zadebiutowała na targach w Detroit 14 stycznia 2019 roku. Był to pierwszy globalny model wyprodukowany przez Toyota Gazoo Racing, do którego w kolejnych latach dołączyły hot hatch GR Yaris i coupe GR86 oraz zupełnie nowy model GR Corolla, który będzie dostępny na wybranych rynkach.

GR Supra otrzymała klasyczną konstrukcję sportowego auta z sześciocylindrowym rzędowym silnikiem z przodu i napędem na tylne koła. Silnik, z którym GR Supra weszła na rynek, to 3-litrowa jednostka R6 z turbosprężarką typu Twin Scroll, która do tej pory była dostępna tylko z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Pomagajmy Ukrainie - ty też możesz pomóc


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Toyota | Toyota Supra
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy