Ruszają kontrole polskich dilerów. Będą sprawdzać higieniczność salonów

20 lipca rozpoczął się projekt audytów sanitarnych dealerskich salonów i serwisów - projekt partnerski organizowany jest przez renomowaną jednostkę certyfikującą TÜV SÜD Polska i firmę konsultingową DCG Dealer Consulting, pod patronatem Związku Dealerów Samochodów. Celem programu jest potwierdzenie audytami najwyższych standardów higienicznych realizowanych już od kilku miesięcy w polskich firmach dealerskich.

Wielu epidemiologów uważa, że jesienna druga fala epidemii jest nieunikniona. Ale ani Polski, ani branży sprzedaży i serwisowania samochodów nie stać już na drugi całkowity lockdown. Dlatego należy wdrożyć i sprawdzić wszystkie procedury, zapewniające klientom i pracownikom bezpieczeństwo, także w okresie zwiększonej ilości zakażeń koronawirusem.

Zapewnienie klientów i pracowników, że obiekt dealerski został sprawdzony przez niezależnych audytorów renomowanej międzynarodowej jednostki certyfikującej i spełnia wszelkie wymagania prawne, a także najwyższe standardy i wytyczne władz sanitarnych i organizacji branżowych z pewnością przyczyni się do utrzymania zaufania klientów i ułatwi im podjęcie decyzji o wizycie w salonie czy serwisie.

Reklama

Pozytywne przejście audytu uprawni dealera do oznakowania swojego salonu naklejkami potwierdzającymi pozytywne przejście audytu i zapewniającymi o najwyższych standardach sanitarnych panujących w danym obiekcie. Program audytów higienicznych salonów dealerskich realizowanych przez TÜV SÜD Polska jest kolejnym krokiem mającym w pełni przygotować polską branże dealerską do "nowej rzeczywistości sanitarnej" oraz zapewnić klientom i pracownikom firm dealerskich jak najwyższy standard bezpieczeństwa.

Od maja polscy dealerzy wdrażają już przygotowane przez Związek Dealerów Samochodów "Wytyczne dla funkcjonowania stacji dealerskich w okresie epidemii koronawirusa" - podstawowy kodeks zachowań i warunków działania stacji dealerskiej w okresie pandemii, opracowany na podstawie zaleceń władz sanitarnych oraz polskich i europejskich  "dobrych praktyk".

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy