Renault Triber - nowy, miejski crossover

Nowa propozycja Francuzów w segmencie miejskich pseudoterenówek to samochód stworzony z myślą o rynkach rozwijających się.

Renault Triber
Renault TriberRenault

Określenie "miejski crossover" może być trochę mylące, ponieważ oddaje tylko część charakteru Tribera. Auto mierzy 3990 mm długości, 1739 mm szerokości oraz 1643 mm wysokości, co pasuje do przymiotnika "miejski". Z kolei rozstaw osi (2636 mm) jest już raczej "kompaktowy". Ale kiedy zaglądniemy do środka...

Renault Triber

Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault
Renault TriberRenault

... okaże się, że jest to rodzinny SUV! Auto dostępne będzie w konfiguracji pięcio- sześcio- oraz siedmiomiejscowej. W zależności od konfiguracji foteli dostępny jest bagażnik o pojemności 625, 320 lub 84 l. Deska rozdzielcza jest dość skromna, ale znajdziemy tu 8-calowy ekran multimedialny oraz quasi-cyfrowe zegary.

Renault Triber to zatem bardzo praktyczny pojazd, ale raczej niezbyt szybki. Pod maską pracuje trzycylindrowy silnik o pojemności 1 l i mocy 72 KM. Wolnossąca jednostka rozwija 96 Nm maksymalnego momentu obrotowego i znana jest w Europie jako bazowy napęd do modeli Dacii. Tutaj jest ona jedyną dostępną jednostką. Współpracuje ona z pięciobiegową skrzynią manualną, a moc trafia na przednie koła.

Renault TriberRenault

Triber produkowany będzie w Indiach na potrzeby lokalnego rynku. Renault planuje jednak wprowadzenie go również do innych krajów, ale raczej mowa tu jedynie o tych "rozwijających się".

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas