Porsche 911 inne niż wszystkie

Jest wiele sposobów na tuning "911", ale egzemplarz Centro 911 jest jedyny w swoim rodzaju - ma centralnie zamontowaną kierownicę i fotel kierowcy.

Centro 911 bazuje na Porsche 911 Cabriolet (997)
Centro 911 bazuje na Porsche 911 Cabriolet (997)Trinity Motorsports

Zupełnie jak w McLarenie F1, kierowca tego Porsche siedzi pośrodku, może więc używać samochodu zarówno w ruchu lewo-, jak i prawostronnym. Centro 911 - jak nazywa się projekt przygotowany przez Nigela Tuckeya z amerykańskiej firmy Trinity Motorsports - ma dwa dodatkowe siedzenia z tyłu, ale ze względu na ograniczoną przestrzeń mogą one służyć raczej jako dodatkowy schowek na bagaż niż miejsca dla pasażerów.

Wolną przestrzeń kokpitu pokrywa włókno węglowe.Trinity Motorsports

Prace związane z modyfikacją samochodu zajęły około 12 miesięcy. Poza wnętrzem Tuckey musiał przerobić instalację elektryczną, układ kierowniczy, układ wentylacji oraz mechanizm pedałów i zmiany biegów zautomatyzowanej skrzyni PDK. Nie zdradził kosztów projektu, ale poinformował, że pracuje już nad kolejnym egzemplarzem Centro 911 - tym razem z manualną przekładnią.

Centro 911

Porsche 911 inne niż wszystkie (czytaj artykuł)

Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports
Centro 911Trinity Motorsports

Marcin Sobolewski

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas