Polska potęgą w produkcji baterii litowo-jonowych do "elektryków" i hybryd

Karol Biela

Oprac.: Karol Biela

Polska jest liderem w produkcji baterii trakcyjnych do samochodów zelektryfikowanych. Na zdjęciu zakład Mercedes-Benz Manufacturing Poland w Jaworze
Polska jest liderem w produkcji baterii trakcyjnych do samochodów zelektryfikowanych. Na zdjęciu zakład Mercedes-Benz Manufacturing Poland w JaworzeInformacja prasowa (moto)

Zobacz również:

    Chińsko-koreańsko-japońska dominacja

    1. CATL (32,5%) - Chiny
    2. LG Energy Solution (21,5 proc.) - Korea Południowa
    3. Panasonic (14,7%) - Japonia
    4. BYD (6,9 proc.) - Chiny
    5. Samsung SDI (5,4 proc.) - Korea Południowa
    6. SK Innovation (5,1 proc.) - Korea Południowa
    7. CALB (2,7 proc.) - Chiny
    8. AESC (2 proc.) - Japonia
    9. Guoxuan (2 proc.) - Chiny
    10. PEVE (1,3 proc.) - Japonia.

    We Wrocławiu jest największa w Europie fabryka akumulatorów trakcyjnych

    W zakładach LG Energy Solution planowane jest osiągnięcie produkcji na poziomie 100 GWh rocznie, co powinno zaspokoić około 60 proc. zapotrzebowania na akumulatory w całej Europie /LG Energy Solution Wrocław
    W zakładach LG Energy Solution planowane jest osiągnięcie produkcji na poziomie 100 GWh rocznie, co powinno zaspokoić około 60 proc. zapotrzebowania na akumulatory w całej Europie /LG Energy Solution WrocławInformacja prasowa (moto)

    Masowa produkcja litowo-jonowych baterii to niższe ceny zelektryfikowanych aut

    Zobacz również:

      Odcinek 6: Safety Lab. Bezpieczeństwo ma pierwszeństwo [skrót programu]PolsatPolsat