Polacy pokochali tę markę. Kupiłeś takie auto?
W ubiegłym miesiącu Infiniti sprzedało 16 700 samochodów, czyli o ponad 1 700 aut i 12 proc. więcej niż w kwietniu 2014 roku.
Ponownie do wzrostu sprzedaży przyczyniły się wszystkie regiony sprzedaży na świecie. Dla przykładu, w obu Amerykach, na największym rynku regionalnym Infiniti, spółka odnotowała w kwietniu sprzedaż o 8 proc. wyższą niż przed rokiem. W Chinach wzrost wyniósł aż 41 proc.
To jednak nic, w porównaniu do wzrostów, jakie japońska marki notuje na polskim rynku! Sprzedaż Infiniti nad Wisłą była w kwietniu aż o 96 proc. wyższa niż przed rokiem, co sprawiło, że Polska zajęła pierwsze miejsce w miesięcznym rankingu sprzedaży. Przed Niemcami i Francją!
− Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnej i przemyślanej polityce budowania wizerunku nowej marki na polskim rynku - komentuje Grzegorz Szczypior, dyrektor generalny Infiniti Polska. Bardzo dobre przyjęcie modelu Q50, szczególnie wersji Hybrid AWD oraz 2.0 turbo, miało znaczący wpływ na nasz kwietniowy sukces sprzedażowy w Europie. Wyniki osiągane w Polsce już od prawie siedmiu lat potwierdzają duży potencjał wzrostowy marki Infiniti w naszym kraju - powiedział Szczypior.