Polacy pokochali mazdy?

W tym miesiącu mija równe trzy lata od czasu, gdy w Polsce znów kupić można fabrycznie nowy pojazd marki Mazda.

Producent, który przez wiele lat nie miał w kraju nad Wisłą swojego oficjalnego przedstawicielstwa powrócił na nasz rynek w 2008 roku.

Trzeba przyznać, że mimo tak krótkiej obecności w naszym kraju, firma Mazda Motor Poland odniosła spory sukces. W tym czasie powstało aż 27 punktów dealerskich i 16 autoryzowanych stacji obsługi. Z salonów wyjechało na nasze drogi 9 743 nowych mazd.

Taki wynik oznacza, że każdego dnia, wliczając w to niedziele i święta, sprzedawanych jest w Polsce dziewięć pojazdów tego japońskiego producenta.

Polscy klienci najbardziej upodobali sobie mazdę 6. W trzy lata przedstawicielom marki udało się sprzedać aż 3 271 tych aut. Drugie miejsce w rankingu popularności zajmuje kompaktowa mazda 3, która znalazła 2 906 nabywców. Pierwszą trójkę najczęściej wybieranych przez Polaków mazd - z wynikiem 1 673 sprzedanych pojazdów - zamyka miejski model 2. Dużą popularnością cieszy się również CX-7 (wynik 1 079 sprzedanych sztuk), która zyskała sporo klientów po wzbogaceniu oferty o silnik Diesla.

Reklama

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy