Polacy nie lubią płacić za parkowanie

Ponad połowa Polaków kupuje głównie podczas promocji, dwóch na pięciu zawsze szuka bezpłatnych miejsc do parkowania, a co trzeci rodak nie płaci napiwków - wynika z badania "Zwyczaje finansowe Polaków". Dodano, że prawie każdy znajdzie za to pieniądze na zaproszenie gości.

Polacy, jak tylko mogą, szukają parkowania za damo
Polacy, jak tylko mogą, szukają parkowania za damoJacek BorońReporter

Jak wynika z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch, 52 proc. Polaków przyznaje, że kupuje głównie podczas promocji. Miłośnicy okazji i obniżek przeważają niemal w każdej grupie wiekowej. Polowanie na promocje zdecydowanie jest domeną kobiet (59 proc.). Najczęściej z promocji korzystają mieszkańcy Podkarpacia (57 proc.) i Śląska (56 proc.).

Z badania wynika, że wielu respondentów szuka darmowego miejsca do parkowania auta. 40 proc. jeździ do chwili, aż je znajdzie. Pieniędzy na parking szczególnie żal młodym, początkującym kierowcom między 18. a 24. rokiem życia (48 proc.).

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas