Odnowione Audi S8 od 552,5 tys. zł

W ofercie Audi debiutuje najmocniejsza odmiana A8 po liftingu, opatrzona literą "S". Do jej napędu służy mocarna jednostka 4.0 V8 biturbo o mocy 520 KM.

Audi S8
Audi S8Audi
Wyłącznie dla S8 zarezerwowano szary odcień nadwozia Daytona z efektem perłowym.

Na tle cywilnych wersji Audi S8 wyróżnia się jedynie detalami: zderzakiem z chromowanymi aplikacjami i subtelnym spojlerem, wlotami powietrza z wkładami o strukturze plastra miodu, metalizowanymi obudowami lusterek, a także dwiema podwójnymi końcówkami wydechu i 20- lub 21-calowymi obręczami. Równie dyskretne są emblematy "S8" lub "V8 T" na przednich błotnikach.

Usportowioną limuzynę napędza 4-litrowa, podwójnie turbodoładowana jednostka V8 o moc 520 KM i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w zakresie 1700-5500 obr./min. Płynie on do kół obu osi za pośrednictwem 8-biegowego automatu. Według producenta silnik zużywa średnio jedynie 9,6 l/100 km, w czym swój udział ma system odłączania połowy cylindrów podczas jazdy z niewielkim obciążeniem.

Osiągi? S8 przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,1 s, a jego prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h.

Seryjne wyposażenie modelu obejmuje m.in. LED-owe reflektory, liczne systemy wspomagające bezpieczeństwo, nastrojowe oświetlenie kabiny, czterostrefową klimatyzację automatyczną, nagłośnienie przestrzenne Bose Surround czy nawigację MMI Navigation plus.

W polskich salonach Audi S8 kosztuje od 552 540 zł.

Audi S8

Audi S8 (więcej informacji)

Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi
Audi S8Audi

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas