Nowe standardy Saab Unlimited

Saab wprowadza w Polsce nową strategię marketingową pod nazwą "Saab Unlimited". Jej celem jest bardziej precyzyjne umiejscowienie marki na rynku i znalezienie nowych środków i sposobów dotarcia bezpośrednio do klientów.

article cover
INTERIA.PL

Strategia ta na świecie uruchomiona została w 2001 roku, wykorzystując nowe, ofensywne, odpowiednio wspierane i ulepszone procesy w obszarach sprzedaży, marketingu, obsługi posprzedażowej i organizacji sieci dealerskiej. Teraz Saab Unlimited pojawia się również w Polsce.

Jej kamieniem węgielnym jest stworzenie nowej struktury dealerskiej - nowych salonów sprzedaży mających ściśle określone standardy wyposażenia i swój charakter. Saab Unlimited to wyróżniające się projekty architektoniczne, łączące formę z funkcjonalnością.

Taki jest również nowy poznański salon Saaba, otwarty niedawno przy ul. Rynek Sródecki 4. Jest to pierwszy w Polsce obiekt dealerski spełniający standardy Saab Unlimited Partner. Siedziba nawiązuje do skandynawskiego sposobu życia. Adaptacja pomieszczeń rozpoczęła się cztery miesiące temu. Obiekt ma 500 metrów kwadratowych, na których poza salonem mieści się myjnia i wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny warsztat.

Jako projekt pilotowy, salon poznański toruje drogę następnym takim obiektom w Polsce. Już w lipcu kolejny salon Saaba otwarty zostanie w Warszawie w luksusowym budynku biurowym International Business Center przy rondzie Jazdy Polskiej.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas