Nowe Doblo już w salonach. Znamy polskie ceny

Od wielu lat Fiat to absolutny numer jeden wśród marek sprzedających w Polsce pojazdy dostawcze. Lokomotywą sprzedaży jest bez wątpienia Ducato, dużą popularnością cieszą się też mniejsze modele: Scudo, Fiorino czy Doblo.

Fiat Doblo
Fiat DobloInformacja prasowa (moto)

Ten ostatni model doczekał się właśnie gruntownej kuracji odmładzającej. Zmiany są tak daleko idące, że Włosi zdecydowali się nadać autu przydomek "nowe". Czego mogą spodziewać się po samochodzie przyszli klienci?

Zgodnie z nomenklaturą producenta, to już czwarte wcielenie Doblo. Poprzednie znalazły przeszło 1,4 mln nabywców - potencjał jest więc ogromny.

Z zewnątrz auto wyróżnia się przeprojektowaną osłoną chłodnicy, nowym zderzakiem, maską i reflektorami. We wnętrzu zauważymy nową deskę rozdzielczą, tapicerkę foteli, kierownicę, grafikę zestawu wskaźników i panele drzwi.

Z przodu znalazło się teraz miejsce dla trójki dorosłych osób. By poprawić komfort akustyczny poprawiono wygłuszenie przestrzeni pasażerskiej. Elementem niespotykanym w tym segmencie rynku jest nowe, dwuwahaczowe, niezależne, tylne zawieszenie typu Bi-link, które zapewnia zdecydowanie wyższy komfort i precyzję prowadzenia.

Fiat DobloInformacja prasowa (moto)

Gama Doblo składa obecnie z czterech wersji nadwozia (Cargo, Kombi, Work Up i podwozie do zabudowy), dwóch wariantów wysokości dachu i dwóch długości rozstawu osi. Do wyboru jest pięć silników wysokoprężnych: 1,3 MultiJet II (75 i 90 KM), 1,6 Multijet II ( 105 KM), 1,6 Multijet II o mocy 90 KM ze zrobotyzowaną skrzynią biegów i 2,0 Multijet II o mocy 135 KM oraz trzy silniki benzynowe: 1,4 o mocy 95 KM, 1,4 TurboJet o mocy 120 KM i 1,4 TurboJet o mocy 120 KM (benzyna/metan). Takie podejście sprawia, że Włosi mogą się dziś pochwalić najszerszą oferta w tym segmencie.

Fiat DobloInformacja prasowa (moto)

Polskie ceny Doblo w wersji Cargo rozpoczynają się od 64 167 zł brutto (52 100 zł netto). Tyle zapłacić trzeba za odmianę z o rozstawie osi 2755 mm napędzaną benzynowym silnikiem 1,4 l (95 KM). Tak samo skonfigurowane auto z wysokoprężnym 1,3 l MultiJet II rozwijającym 75 KM wycenione zostało na 69 065 zł brutto (56 150 zł netto). Najtańsza pięcioosobowa wersja z fabryczną homologacją ciężarową N1 to wydatek od 68 696 zł brutto (55 850 zł netto).

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas