Nowa Honda Jazz wyceniona
W polskich salonach Hondy debiutuje właśnie kolejne wcielenie popularnego modelu Jazz. Ile zapłacić trzeba za to auto z pogranicza segmentów B i C?
Producent nie pozostawił klientom wyboru, co do jednostki napędowej. Auto oferowane jest w Polsce wyłącznie z benzynowym, czterocylindrowym, silnikiem 1,3 l i-VTEC o mocy 102 KM. Nabywca może za to wybierać miedzy sześciostopniową ręczną, a bezstopniową przekładnią CVT.
Do wyboru są trzy wersje różniące się poziomem wyposażenia: Trend, Comfort i Elegance. Za najtańszy model - Trend z ręczną skrzynią biegów - zapłacić trzeba co najmniej 59 900 zł. To o przeszło 11 tys. zł więcej niż za poprzednią generację. Lepiej wyposażona odmiana - Comfort - to wydatek 63 100 zł. Topowa wersja - Elegance - wyceniona została na 69 800 zł. Dopłata do automatycznej, bezstopniowej skrzyni biegów - w każdym z wariantów wyposażeniowych - wynosi 4 tys. zł.
Stosunkowo wysokie ceny równoważone są wysokim poziomem wyposażenia. Już w podstawowej odmianie na pokładzie znajdziemy m.in. manualną klimatyzację, tempomat, radio CD/MP3/Bluetooth czy 8 poduszek powietrznych.
Warto przypomnieć, że nowy Jazz to jeden z największych samochodów w swojej klasie. Nadwozie mierzy aż 4,1 m długości i 1,69 m szerokości. Do roli pojazdu rodzinnego predysponuje auto również całkiem ustawny bagażnik o pojemności 354 l.