Nissan Juke w limitowanej wersji Kiiro

Nissan Juke Kiiro to limitowana edycja popularnego crossovera, która wyróżnia się m.in. szarym lakierem z kontrastującymi żółtymi elementami. Za promocję tej specjalnej wersji odpowiadać ma... Batman.

Mnogość oferowanych modeli i wersji wyposażeniowych przyprawia o zawrót głowy. Marketingowcy dwoją się i troją, aby to właśnie na ich pojazd potencjalni klienci zwrócili swoją uwagę.

W przypadku Nissana Juke w limitowanej serii Kiiro o promocję zadbać ma filmowy Batman. Marka Nissan podjęła współpracę z wytwórnią Warner Bros, która wkrótce wprowadzi na ekrany kin kolejny film o Batmanie (polską premierę zaplanowano na 4 marca).

Edycja limitowana Kiiro powstać ma tylko w liczbie 5 000 egzemplarzy. Wcześniej Nissan oferował już specjalne wersje modelu Juke dla pierwszej generacji - Kuro (czarną) i Shiro (białą).

Reklama

Po japońsku słowo "kiiro" oznacza "żółty"

Juke Kiiro wyróżnia się dzięki szaremu lakierowi Ceramic, który przełamano jaskrawymi elementami w dolnej części przedniego zderzaka, wzdłuż progów oraz na tylnym zderzaku w kolorze "ostrej cytryny". Wzrok przyciąga także aluminiowe wykończenie dolnej krawędzi przedniego zderzaka.

Limitowana wersja Nissana Juke otrzymała 19‑calowe obręcze kół ze stopów lekkich, które zapożyczono z najbogatszej wersji Tekna, ale zostały one dodatkowo polakierowane czarnym lakierem. Specjalny wzór grafiki na obudowach lusterek i krawędziach dachu to kolejne wyróżniki wersji Kiiro.

We wnętrzu zamontowano tapicerkę foteli z elementów czarnej i metalicznie szarej syntetycznej skóry wraz z żółtymi przeszyciami.

Takie same akcenty znalazły się na centralnym podłokietniku, konsoli środkowej, panelach przednich drzwi oraz na miękkim obiciu deski rozdzielczej. Wyjątkowy charakter auta podkreśla aluminiowa tabliczka umieszczona na konsoli środkowej przed dźwignią zmiany biegów.

Za napęd Nissana Juke Kiiro odpowiada 117-konna turbodoładowana jednostka 1.0 generująca 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z sześciobiegową manualną skrzynią lub opcjonalnym dwusprzęgłowym "automatem" o siedmiu przełożeniach, z możliwością sterowania manetkami przy kierownicy.

Na liście wyposażenia znalazł się m.in. inteligentny system hamowania awaryjnego z funkcją rozpoznawania pieszych i rowerzystów, adaptacyjny tempomat oraz układ rozpoznawania znaków drogowych.

Do tego klienci mogą liczyć na inteligentnego asystenta pasa ruchu, alarm ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu czy aktywny system monitorowania martwego pola, który ostrzega kierowcę o obecności pojazdu niewidocznego w lusterku bocznym i sprowadza jego samochód na dotychczasowy pas ruchu w celu uniknięcia kolizji.

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nissan Juke | wersja limitowana
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy