Nissan IDx Nismo i IDx Freeflow: dwie twarze

Nissan zaprezentował w Tokio dwa prototypy IDx. A właściwie jeden prototyp - w dwóch wersjach o radykalnie odmiennym charakterze.

Nissan IDx Nismo oraz Freeflow
Nissan IDx Nismo oraz FreeflowNissan

Pierwsza z nich, IDx Freeflow, to wizja auta do jazdy na co dzień, a druga - IDx Nismo - to futurystyczny samochód sportowy, niemal żywcem przeniesiony z gry wideo.

Oba modele zdają się nawiązywać do pierwszej generacji Skyline'a GT-R z końca lat 60. (więcej informacji: historia Nissana GT-R). Oba mają około 410 cm długości i są pozbawione silników. Japońscy inżynierowie przewidują, że do napędu IDx Freeflow mogłaby posłużyć oszczędna jednostka o pojemności 1,2-1,5 litra, a do IDx Nismo - 1,6-litrowy silnik z turbodoładowaniem.

Nissan IDx Freeflow & Nismo

Nissan IDx Freeflow & Nismo

Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx Freeflow & NismoNissan
Nissan IDx FreeflowNissan
Nissan IDx FreeflowNissan
Nissan IDx FreeflowNissan
Nissan IDx FreeflowNissan
Nissan IDx FreeflowNissan
Nissan IDx NismoNissan
Nissan IDx Freeflow & NismoNissan

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas