Nissan GT-R w limitowanej wersji i nie tylko

Wkrótce w salonach pojawi się GT-R w odświeżonych odmianach, a także w limitowanej edycji 50th Anniversary.

Na rok modelowy 2020 Nissan przygotował trzy odmiany GT-Ra - Premium, Track Edition oraz Nismo. Miłośników modelu najbardziej zainteresuje jednak jubileuszowa odmiana 50th Anniversary.

Ta ostatnia wyróżniać się będzie jednym z trzech dwubarwnych wariantów kolorystycznych z pasami kontrastującymi z lakierem nadwozia. Wnętrze wykończone jest skórą w "specjalnym odcieniu szarości". GT-R 50th Anniversary otrzymał też unikatowe wykończenie kierownicy, dźwigni zmiany biegów oraz podsufitki (wykonanej z alcantary).

Reklama

Trochę zmian pojawiło się też w podwójnie doładowanym V6 o pojemności 3,8 l, generującym 565 KM. Otrzymał on między innymi nowe turbosprężarki, które pomagają zwiększyć elastyczność silnika w niskim zakresie prędkości obrotowej. Kolektory wydechowe o konstrukcji zapożyczonej z samochodów wyścigowych, mają zoptymalizowane punkty mocowania turbosprężarki, co pozwala na łatwiejsze serwisowanie i ewentualny tuning bez potrzeby demontowania samego kolektora.

Poprawki dotknęły również układ kierowniczy, a także zawieszenie, które ma zapewniać większą stabilność na zakrętach oraz większy komfort. Zmodyfikowano też układ hamulcowy oraz wydechowy, który ma teraz tytanowy tłumik oraz niebieskie, ręcznie polerowane końcówki.

Dla osób, które zamierzają zabierać swojego Nissana GT-R na tor, przygotowano odświeżoną wersję Track Edition. Ma ona silnik wzmocniony do 600 KM, a na życzenie może być wyposażony w dach z włókna węglowego oraz karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe.

Równie mocna jest odmiana Nismo, która otrzymała szereg zmian stylistycznych, upodabniających ją do wyścigowej odmiany GT3. On również dostępny jest z dachem wykonanym z włókna węglowego i otrzymał nowe, 20-calowe felgi z kutego aluminium, które są lżejsze, niż dotychczas. Auto porusza się na nowo opracowanych oponach Dunlop.

GT-R Nismo również otrzymał poprawki układu jezdnego oraz hamulcowego z karbonowo-ceramicznymi tarczami.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy