Nissan GT-R w limitowanej wersji i nie tylko

Wkrótce w salonach pojawi się GT-R w odświeżonych odmianach, a także w limitowanej edycji 50th Anniversary.

Nissan GT-R 50th Anniversary
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan

Na rok modelowy 2020 Nissan przygotował trzy odmiany GT-Ra - Premium, Track Edition oraz Nismo. Miłośników modelu najbardziej zainteresuje jednak jubileuszowa odmiana 50th Anniversary.

Nissan GT-R 50th Anniversary

Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan
Nissan GT-R 50th AnniversaryNissan

Ta ostatnia wyróżniać się będzie jednym z trzech dwubarwnych wariantów kolorystycznych z pasami kontrastującymi z lakierem nadwozia. Wnętrze wykończone jest skórą w "specjalnym odcieniu szarości". GT-R 50th Anniversary otrzymał też unikatowe wykończenie kierownicy, dźwigni zmiany biegów oraz podsufitki (wykonanej z alcantary).

Trochę zmian pojawiło się też w podwójnie doładowanym V6 o pojemności 3,8 l, generującym 565 KM. Otrzymał on między innymi nowe turbosprężarki, które pomagają zwiększyć elastyczność silnika w niskim zakresie prędkości obrotowej. Kolektory wydechowe o konstrukcji zapożyczonej z samochodów wyścigowych, mają zoptymalizowane punkty mocowania turbosprężarki, co pozwala na łatwiejsze serwisowanie i ewentualny tuning bez potrzeby demontowania samego kolektora.

Poprawki dotknęły również układ kierowniczy, a także zawieszenie, które ma zapewniać większą stabilność na zakrętach oraz większy komfort. Zmodyfikowano też układ hamulcowy oraz wydechowy, który ma teraz tytanowy tłumik oraz niebieskie, ręcznie polerowane końcówki.

Nissan GT-R Nismo 2020

Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan
Nissan GT-R NismoNissan

Dla osób, które zamierzają zabierać swojego Nissana GT-R na tor, przygotowano odświeżoną wersję Track Edition. Ma ona silnik wzmocniony do 600 KM, a na życzenie może być wyposażony w dach z włókna węglowego oraz karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe.

Nissan GT-R NismoNissan

Równie mocna jest odmiana Nismo, która otrzymała szereg zmian stylistycznych, upodabniających ją do wyścigowej odmiany GT3. On również dostępny jest z dachem wykonanym z włókna węglowego i otrzymał nowe, 20-calowe felgi z kutego aluminium, które są lżejsze, niż dotychczas. Auto porusza się na nowo opracowanych oponach Dunlop.

GT-R Nismo również otrzymał poprawki układu jezdnego oraz hamulcowego z karbonowo-ceramicznymi tarczami.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas