Możesz zgarnąć 10 tys. euro! Wystarczy, że...

Rusza właśnie trzecia edycja konkursu Citroen Creative Awards. Pula nagród sięga 17 tys. euro - zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. euro. Jak ją zdobyć?

article cover
Informacja prasowa (moto)

Tegoroczne wyzwanie polega na wymyśleniu aplikacji mobilnej ułatwiającej jazdę samochodem. O co chodzi?

Wyobraź sobie, że masz w smartfonie nieograniczony dostęp do wszystkich możliwych informacji o twoim samochodzie, zarówno technicznych (prędkość, spalanie/CO2, geolokacja, komputer pokładowy, kamera itd.) jak i ogólnych (sieć salonów sprzedaży, serwis, naprawy, diagnostyka, doradztwo, ruch samochodowy itd.). Jak wykorzystasz te dane, by ułatwić sobie jazdę?

Swoje pomysły zgłaszać można na fan page Citroen Polska na Facebooku. Znajdziecie tam aplikację Citroen Creative Awards 2012 - wystarczy w nią wejść i kliknąć "Read the brief and take part".

Swój pomysł można następnie zgłosić do konkursu uwzględniając następujące punkty:

- Nazwa aplikacji,

- diagram, ilustracja lub prezentacja wizualna z tekstem (maks. 3 pliki w formacie JPEG)

- krótki opis pomysłu (po angielsku lub francusku)

- opis szczegółowy (po angielsku lub francusku, maks. 1000 znaków)

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 10. lutego. 13. lutego na facebookowym fan page'u marki rozpocznie się głosowanie na nagrodę publiczności - zwycięzca otrzyma 1,5 tys. euro.

W pierwszej edycji konkursu do finału zakwalifikowało się dwóch naszych rodaków. Nagrodę internautów zdobył Piotr Bajbak, a drugie miejsce zajął Marcin Benedek. Wyzwanie polegało na zaprojektowaniu innowacyjnego dachu i deski rozdzielczej Citroena DS3.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas