Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle – test

Snorkel powinien być skierowany do tyłu, nie do przodu – przy szybkim wjeździe w wodę ma to znaczenie.
Snorkel powinien być skierowany do tyłu, nie do przodu – przy szybkim wjeździe w wodę ma to znaczenie.Motor
Zegary są mało czytelne. To samo można powiedzieć o komputerze pokładowym na konsoli.
Zegary są mało czytelne. To samo można powiedzieć o komputerze pokładowym na konsoli.Motor
Skóra i elektryczna regulacja: są. Wyprofilowanie: słabe.
Skóra i elektryczna regulacja: są. Wyprofilowanie: słabe.Motor
Z tyłu siedzi się w pozycji półleżącej. Ale jest całkiem wygodnie.
Z tyłu siedzi się w pozycji półleżącej. Ale jest całkiem wygodnie.Motor
Pajero
PajeroMotor

MITSUBISHI PAJERO 3.2 DID INSTYLE: PODSUMOWANIE

  • fantastyczne zdolności terenowe,
  • dużo miejsca w kabinie,
  • zaawansowany napęd 4x4 (stały, ale rozłączalny - tego nie ma w Toyocie Land Cruiser).
  • wyjątkowo duże spalanie,
  • archaiczne wykonanie,
  • niestabilne prowadzenie.

Dane techniczne i osiągi: Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle

 
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
3200 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
200 KM/3800
Maks. moment obrotowy
441 Nm/2000
Skrzynia biegów
automatyczna/5-biegowa
Napęd
4x4
Dług./szer./wys.
490/188/186 cm
Rozstaw osi
278 cm
Masa/ładowność
2265/765 kg
Pojemność bagażnika (7/5/2 os.)
215/663/1758 l
Poj. zbiornika paliwa
88 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Śr. zużycie paliwa wg producenta*
10,1/7,5/8,5
Zużycie paliwa w teście*
15,0/12,3/13,5
Cena
209 990 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?