Mitsubishi ASX po faceliftingu od 65 300 zł
W polskich salonach Mitsubishi debiutuje ASX po faceliftingu. Odświeżone nadwozie i wnętrze oraz zmodyfikowane zawieszenie - oto najważniejsze ze zmian.
Od premiery w 2010 roku Mitsubishi ASX trafił do łącznie około 325 000 klientów na całym świecie, z czego 167 000 samochodów znalazło nabywców w Europie (dane do końca września 2012). Auto powstało na platformie, z której korzysta takze nowy Outlander oraz Lancer.
W 2012 roku ASX był także najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi na rynku polskim.
Odmłodzony model łatwo rozpoznać po zmodyfikowanym przednim pasie i tylnym zderzaku. Lista odcieni nadwozia wzbogaciła się o niedostępny wcześniej, perłowo-biały kolor. W kabinie zastosowano nowe materiały, chromowane elementy oraz wzory tapicerki. Zmienił się także wygląd kierownicy oraz interfejs systemu multimedialnego.
Najważniejszą ze zmian jest jednak zmodernizowane tylne zawieszenie wielowahaczowe, według Mitsubishi poprawiające stabilność i komfort jazdy.
Odświeżony ASX jest już dostępny w polskich salonach do wyboru z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 117 KM, 5-biegową przekładnią ręczną i napędem na jedną oś lub z 1,8-litrowym turbodieslem o mocy 150 KM, 6-biegową skrzynią manualną i napędem na 4 koła.
Mitsubishi ASX po faceliftingu
Mitsubishi ASX po faceliftingu
Najtańszy ASX po faceliftingu z 1,6-litrową jednostką benzynową kosztuje obecnie 65 300 zł, a turbodiesel - 92 390 zł (dotyczy egzemplarzy wyprodukowanych w 2012 roku).