Mercedes reklamuje Porsche. I odwrotnie. O co chodzi?

Mamy dobre informacje, dla fanów motoryzacji, którzy - korzystając ze sprzyjającej aury i wakacyjnego urlopu - planują odwiedzać motoryzacyjne muzea.

Przedstawiciele Mercedesa i Porsche zawarli właśnie bezprecedensowe porozumienie dotyczące współpracy obu firmowych muzeów. Dzięki współpracy obiektów - kupując bilet do jednego z nich, automatycznie, otrzymamy również 25 proc. zniżkę na wejściówkę do drugiego.

Pilotażowa współpraca potrwać ma do 30 grudnia. Oznacza to, że za wejściówki do muzeum dorosła osoba - zamiast ośmiu - zapłaci jedynie 6 euro.

Każdy z obiektów - aktywnie - zachęcać będzie również do odwiedzenia konkurencji. W muzeum Porsche w Zuffenhausen zobaczyć będzie można Mercedesa W 111 230 S z 1966 roku. W ramach rewanżu, w muzeum Mercedesa w Bad Cannstatt, wystawione zostanie Porsche 911 Carrera 2.7 z rocznika 1975.

Reklama

Chcącym skorzystać z promocji przypominamy, że oba muzea odwiedzać można od wtorku do niedzieli w godzinach od 9 do 18.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy