Mercedes GLC Coupe zmodernizowany

Krótko po face liftingu "klasycznej" wersji GLC, przyszedł czas na odświeżenie odmiany Coupe.

Mercedes GLC Coupe
Mercedes GLC CoupeMercedes

Zakres zmiany w Mercedesie GLC Coupe jest właściwie identyczny z tym, który znajdziemy w "zwykłej" wersji tego modelu. Z przodu uwagę zwraca nowy zderzak z przestylizowanymi wlotami powietrza, nieco inny grill, a także nowy wygląd reflektorów.

Mercedes GLC Coupe

Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes
Mercedes GLC CoupeMercedes

Z tyłu natomiast pojawiły się nowe światła (ten sam kształt, ale inna grafika) oraz nieznacznie zmieniony dyfuzor z innymi końcówkami wydechu.

Najbardziej istotne zmiany zaszły we wnętrzu, gdzie znajdziemy nową kierownicę z przyciskami do tempomatu oraz dwoma gładzikami. Obsłużymy nimi kolejne nowości - opcjonalne wirtualne zegary (ekran 12,3 cala) oraz nowy system multimedialny, który może mieć teraz wyświetlacz o przekątnej nawet 10,25 cala. Wiele funkcji można obsłużyć głosowo, korzystając z komendy "Hej, Mercedes", która debiutowała w nowej klasie A.

Sporo nowości pojawiło się pod maską GLC Coupe. Gama silnikowa składać się będzie teraz z wersji GLC 200 (197 KM), GLC 300 (258 KM), GLC 200 d (163 KM), GLC 220 d (194 KM) oraz GLC 300 d (245 KM). Ponadto silniki benzynowe współpracują z układem mild hybrid, wyposażonym w 48-voltową instalację elektryczną, niewielką baterię oraz rozrusznik zintegrowany z alternatorem generujący 14 KM.

Mercedes GLC CoupeMercedes

Listę zmian w odświeżonym GLC Coupe zamykają amortyzatory z bezstopniową regulacją twardości, adaptacyjny tempomat dostosowujący się do ograniczeń prędkości i przebiegu drogi, a także system utrzymywania pasa ruchu z funkcją omijania przeszkody.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas