Mercedes-AMG GT od 552 500 zł
W polskiej ofercie Mercedes-AMG debiutuje model GT – najnowszy samochód sportowy z Affalterbach, należący do zupełnie nowego dla marki segmentu. Rasowe coupe napędza 4-litrowy silnik AMG V8 biturbo, dostępny w dwóch wersjach mocy (462 lub 510 KM). Ceny Mercedesa-AMG GT w Polsce startują od 552 500 zł.
Ceny Mercedes-AMG GT (typoszereg C 190) startują w Polsce od 552 500 zł za wersję o mocy 462 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardowe wyposażenie modelu obejmuje m.in. LED-owe oświetlenie, 19-calowe obręcze, tapicerkę z elementami ze skóry ARTICO, system multimedialny z 7-calowym ekranem, układy aktywnego bezpieczeństwa COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, ADAPTIVE BRAKE i ATTENTION ASSIST, system kontroli ciśnienia w ogumieniu oraz zestaw poduszek powietrznych.
Mocniejszy wariant GT S (510 KM, 650 Nm) kosztuje od 642 500 zł. Lista seryjnych elementów wyposażenia obejmuje tu m.in. elektronicznie sterowaną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, kierownicę pokrytą skórą nappa oraz mikrofibrą DINAMICA, sportowy wydech AMG z aktywnymi klapami, zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną regulacją siły tłumienia, układ trybów jazdy AMG DYNAMIC SELECT z dodatkowym, torowym programem "Race" oraz felgi o średnicy 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu.
Na życzenie najnowszy model Mercedes-AMG dostępny jest m.in. z pakietem AMG DYNAMIC PLUS, który dodatkowo potęguje sportowe walory pojazdu (obejmuje m.in. aktywne poduszki silnika i skrzyni biegów oraz sztywniejsze nastawy zawieszenia), jeszcze wydajniejsze, karbonowo-ceramiczne hamulce oraz innowacyjne systemy aktywnego bezpieczeństwa znane już z Klas E i S, w tym układy: Adaptive Highbeam Assist, PRE-SAFE® czy asystent pasa ruchu Lane Keeping Assist i martwego pola Blind Spot Assist.
Mercedesa-AMG GT można już zamawiać w polskich salonach Mercedes-Benz; pierwsze samochody trafią do odbiorców w kwietniu przyszłego roku. Więcej informacji o nowym modelu znajdziecie w galerii jego zdjęć:
Mercedes-AMG GT
Mercedes zaprezentował nowe coupe o nazwie GT. Model, zasilany 4-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 462 lub 510 KM (600 lub 650 Nm maksymalnego momentu), będzie konkurować m.in. z Porsche 911. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem zautomatyzowanej przekładni dwusprzęgłowej o 7 przełożeniach. Mocniejsza wersja przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 s i osiąga maksymalna prędkość 310 km/h. Nadwozie modelu oparto na aluminiowej ramie przestrzennej z dodatkami ze stali i magnezu - w rezultacie bazowa odmiana waży 1540 kg. Aby zapewnić jak najlepsze osiągi i prowadzenie, inżynierowie AMG zastosowali w GT m.in. aktywne poduszki silnika, elektronicznie sterowaną "szperę" oraz ceramiczno-kompozytowe hamulce. Zamówienia na nowy model mają ruszyć w listopadzie br., wtedy też poznamy jego polskie ceny. Pierwsze auta trafią do odbiorców w kwietniu 2015.
Źródło: Mercedes