Mercedes-AMG GLC 43 - zmiany nie tylko kosmetyczne
Odmiana 43 AMG jest ostatnią w gamie modelu GLC, która została poddana modernizacji. W jej przypadku zmieniono nie tylko stylistykę i multimedia.
![Mercedes-AMG GLC 43](https://i.iplsc.com/00095DH7IEEWAON6-C322-F4.webp)
Tak jak w przypadku pozostałych wersji, GLC 43 AMG otrzymał zmienione zderzaki, nowe przednie reflektory LED (opcjonalnie adaptacyjne Multibeam LED). Zmieniono także wzór tylnych świateł diodowych. Auto standardowo porusza się na 19-calowych felgach, ale za dopłatą dostępne są takie w rozmiarze nawet 21 cali.
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC
![](https://i.iplsc.com/00095DGUEJMGFSQ9-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGSQN3DOAD2-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGVFLPU69TD-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGTSHXBRV4W-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGQI5AXXUIY-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGRIAWOPII0-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGPMHHYE6OU-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGOPJMHLJY7-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGNLISGV2O7-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGMTEJJ4V3S-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGLNCOG7OSW-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGKGXCUC6UO-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGJT59WPWD7-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGH0PJMGI58-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGG2DQKNM73-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGIP81EWC3E-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGFUGO3CKQ2-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGE7MIOXNHH-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGDDYS1QN19-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGCEXHKEEQH-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DG914I7J3U2-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGBWXXWS9UJ-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DGAT0JQ5FPC-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DG8TB3G1RUW-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DG7KJ3PEV7C-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/00095DG6CCM73U2P-C322-F4.webp)
Zmiany we wnętrzu objęły system multimedialny z nowszym oprogramowaniem, który może mieć teraz nawet 10,25 cala. Opcjonalnie dostępne są też wirtualne wskaźniki, korzystające z wyświetlacza o przekątnej 12,3 cala. Zmieniono również kierownicę, na której ramionach znalazły się między innymi dwa gładziki, do obsługi wspomnianych ekranów. Jak we wszystkich nowych AMG, znajdziemy tu też pokrętło i przełączniki pozwalające na szybką zmianę trybu jazdy i sterowanie poszczególnymi podzespołami samochodu.
W przeciwieństwie do topowej odmiany (GLC 63 AMG) 43 AMG przy okazji modernizacji otrzymało też zastrzyk mocy. Jego podwójnie doładowane, 3-litrowe V6 generuje teraz 390 KM oraz 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc trafia oczywiście na wszystkie koła (w domyślnej proporcji 31:69), za pośrednictwem dziewięciobiegowej skrzyni automatycznej.
Wszystkie te zmiany są wspólne dla "klasycznego" GLC, jak i jego wersji coupe. Obie wersje mają też takie same osiągi - sprint do 100 km/h trwa 4,9 s, a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.
![](https://i.iplsc.com/00095DHDHNUC6RDK-C322-F4.webp)